Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Volkswagen Multivan

Volkswagen Multivan

Volkswagen Multivan

Volkswagen Multivan - generacje

Ikona samochodu

Volkswagen Multivan

Volkswagen Multivan T5 (2003&nbsp-&nbsp2014)

Volkswagen Multivan T5 (2003 - 2014)

Volkswagen Multivan - powiązane artykuły

Jest jak szwajcarski scyzoryk, który nie chce się zestarzeć – oto Volkswagen T4 Multivan

Jest jak szwajcarski scyzoryk, który nie chce się zestarzeć – oto Volkswagen T4 Multivan

Volkswagen T4 to taki Golf wśród aut użytkowych – po dekadach produkcji tylnonapędowych pojazdów dostawczych w 1990 r. koncern wprowadził na rynek auto, które jak równy z równym mogło wreszcie konkurować z innymi pojazdami wielofunkcyjnymi. Multivan to najbardziej uniwersalna, rodzinna odmiana tego samochodu.

Lepszy van z dieslem czy na prąd? Porównujemy Volkswagena Multivana z ID. Buzzem

Lepszy van z dieslem czy na prąd? Porównujemy Volkswagena Multivana z ID. Buzzem

Rodzinny van powinien być możliwie największy i koniecznie mieć diesla pod maską. A może jednak lepiej, żeby jego elektryczny napęd oszczędzał planetę dla przyszłych pokoleń, a design nawiązywał do przeszłości? Porównujemy Volkswageny – Multivana i ID. Buzza.

Volkswagen Multivan 2.0 TDI - ten silnik do rodzinnego vana pasuje jak żaden inny

Volkswagen Multivan 2.0 TDI - ten silnik do rodzinnego vana pasuje jak żaden inny

Rodzinne vany to segment, który powoli odchodzi w zapomnienie. Tak jak w innych klasach, auta tego typu są wypierane przez SUV-y i crossovery. A jednak Volkswagen w swojej gamie utrzymuje rodzinnego Multivana. Czy warto kupić takie auto?

Multivan T7 z ryzykiem pożaru. Auta mają niebezpieczną usterkę

Multivan T7 z ryzykiem pożaru. Auta mają niebezpieczną usterkę

Volkswagen wzywa do serwisu Volkswageny T7 Multivan z powodu kilku usterek wokół poduszek powietrznych. Mogą być niebezpieczne dla pasażerów, a nawet spowodować pożar auta.

Volkswagen Multivan T7 1.4 eHybrid – nie za mała ta hybryda?

Volkswagen Multivan T7 1.4 eHybrid – nie za mała ta hybryda?

Turbobenzynowe 1.4 plus 116-konny elektryk i bateria 10 kWh w dużym vanie – to dobra kombinacja? Sprawdzamy, czy Volkswagen Multivan T7 ma dość mocy, jaki ma zasięg na prądzie, ile pali, gdy ten się skończy, i czy nadal jest tak praktyczny, jak jego poprzednicy

Euro NCAP rozbiło sześć nowych modeli aut. Nie wszystkie otrzymały pięć gwiazdek

Euro NCAP rozbiło sześć nowych modeli aut. Nie wszystkie otrzymały pięć gwiazdek

Wbrew pozorom nawet najnowsze samochody nie zawsze uzyskują najwyższe noty w testach bezpieczeństwa Euro NCAP. W ostatnim zestawieniu sześciu samochodów tylko cztery zyskały oceny pięciu gwiazdek. Dość skromnie wypadły nowe kompakty koncernu Stellantis.

Nowy Volkswagen Multivan – w pierwszym teście nie obyło się bez niespodzianek

Nowy Volkswagen Multivan – w pierwszym teście nie obyło się bez niespodzianek

Jeśli dotąd wymagałeś od samochodu totalnej rodzinnej wszechstronności, i to za wszelką cenę, twoja ścieżka decyzyjna musiała prowadzić przez Volkswagena Multivana. Nowa generacja nadal wymaga głębokich kieszeni, oferuje wysoką funkcjonalność i po raz pierwszy występuje jako hybryda plug-in. Czy jest warta uwagi? Sprawdziliśmy to w teście pełnym niespodzianek.

Top 10 - samochody, które wyglądają na młodsze, niż faktycznie są

Top 10 - samochody, które wyglądają na młodsze, niż faktycznie są

Oto nasza subiektywna lista samochodów, które wyglądają na młodsze, niż są w rzeczywistości. Kryteria, którymi posługujemy się w zestawieniu, najłatwiej określić takim zdaniem: "twoje auto ma ponad 10 lat, ale sąsiedzi myślą, że jest całkiem świeże".

Dacia Jogger kontra Volkswagen Multivan — co będzie lepsze dla rodziny?

Dacia Jogger kontra Volkswagen Multivan — co będzie lepsze dla rodziny?

Oba mają siedem miejsc i każde z nich zaprojektowano z myślą o tych, którzy od samochodu oczekują praktycznego wnętrza. Dacia Jogger to propozycja niskobudżetowa, natomiast nowy Volkswagen Multivan to przy Dacii niemal S-klasa - przynajmniej w kwestii ceny. Dacia ze wszystkim z cennika to wydatek niemal 95 tys. zł, natomiast Volkswagen bogato wyposażony, ale nie ze wszystkimi opcjami, to sporo ponad 300 tys. zł — czyli jednak cena kosmiczna. Co zatem będzie lepszym wyborem — luksusowy van od Volkswagena czy budżetowa Dacia Jogger?

Do Volkswagena Multivana wraca silnik TDI. Są już ceny tej wersji

Do Volkswagena Multivana wraca silnik TDI. Są już ceny tej wersji

Do niedawna w ofercie silnikowej Volkswagena Multivana nie było silnika Diesla. To się jednak zmieni – w cenniku pojawił się właśnie dwulitrowy, turbodoładowany silnik wysokoprężny (TDI), który ma palić mniej niż 7 litrów na 100 km.

Materiał reklamowy na zlecenie marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Nowy Volkswagen Multivan: jeden pojazd, niezliczone możliwości

Nowy Volkswagen Multivan: jeden pojazd, niezliczone możliwości

Volkswagen Multivan zwycięża w kategorii Van plebiscytu Moto Awards, w którym czytelnicy Auto Świata głosowali na najlepsze ich zdaniem samochody. Ikona samochodów rodzinnych została doceniona za nowatorstwo i tradycję modelową, niemające odpowiednika wśród samochodów rodzinnych na rynku

Wybraliśmy najciekawsze premiery samochodowe 2021 r. Oto nasi faworyci!

Wybraliśmy najciekawsze premiery samochodowe 2021 r. Oto nasi faworyci!

Co to był za rok! Motoryzacja wielokrotnie zaliczała wzloty i upadki, ale nawet pomimo kryzysu na rynku półprzewodników i pustych salonów mieliśmy okazję poznać wiele nowych samochodów. Które z nich były najciekawsze? Zapraszamy na nasz subiektywny przegląd najważniejszych premier samochodowych 2021 r.

Nowy Volkswagen Multivan – to wcale nie jest T7

Nowy Volkswagen Multivan – to wcale nie jest T7

Nowy Volkswagen Multivan zaskakuje wyglądem i budową nadwozia wykorzystującą po raz pierwszy modułową platformę MQB. Można go już zamawiać z dwoma benzyniakami (1.5 TSI/136 KM i 2.0 TSI/204 KM) oraz hybrydą plug-in (1.4 eHybrid/218 KM). Na diesla 2.0 TDI/150 KM trzeba będzie poczekać do II kwartału 2022 roku. Ceny nowego Volkswagena Multivana startują od 191 031 zł.

Nowy Volkswagen Multivan wyceniony w Polsce. Tanio nie jest

Nowy Volkswagen Multivan wyceniony w Polsce. Tanio nie jest

W końcu jest! Zupełnie nowy, na nowej płycie, występujący tylko w wersji osobowej. Volkswagen Multivan T7 dostał polskie, nie najniższe ceny. Cennik otwiera kwota 197 031 zł.

Volkswagen Multivan T7 – idealny podróżnik

Volkswagen Multivan T7 – idealny podróżnik

Jeśli na liście kultowych samochodów szukacie Volkswagena, to taki status bez wątpienia ma Multivan. Teraz koncern przedstawia jego najnowszą generację – T7, która w drugim półroczu 2021 r. trafi do salonów sprzedaży.

Nowy Volkswagen Multivan T7 - hybryda i benzyna przed dieslem

Nowy Volkswagen Multivan T7 - hybryda i benzyna przed dieslem

Najwyższy czas na zmianę warty. Po 18 latach pojawia się zupełnie nowy Volkswagen Multivan. To już nie jest kolejny lifting modelu T5, ale zupełnie nowa konstrukcja. Nie oznacza to jednak ogromnych czystek w gamie, dobrze znane modele pozostaną w ofercie niemieckiego koncernu.

Mercedes Klasy S kontra Volkswagen Multivan 6.1. Szukamy limuzyny dla rodziny

Mercedes Klasy S kontra Volkswagen Multivan 6.1. Szukamy limuzyny dla rodziny

Wakacyjne autobusy – duże vany za 20-50 tys. zł

Wakacyjne autobusy – duże vany za 20-50 tys. zł

Idealne na wakacje, ale nie tylko! Oczywiście, w sezonie urlopowym myślimy głównie o rodzinnych wyjazdach, ale zastosowanie tych aut jest znacznie szersze – pomogą też aktywnie spędzającym czas singlom lub np. w prowadzeniu biznesu.

ABT Volkswagen T6.1 – Super Bulli

ABT Volkswagen T6.1 – Super Bulli

Okazuje się, że auto z genami dostawczaka można całkiem udanie tuningować. Super Bulli to najnowsza wersja Multivana T 6.1, którą stworzyło niemieckie ABT – znany tuner marek Volkswagen i Audi.

Volkswagen Multivan 6.1 2.0 TDI DSG 4Motion – van cyfrowej ery

Volkswagen Multivan 6.1 2.0 TDI DSG 4Motion – van cyfrowej ery

Kultowy model VW przeszedł modernizację. Oprócz zmian w wyglądzie otrzymał nowe multimedia i systemy wspomagania kierowcy. Testujemy topowego, 199-konnego turbodiesla.
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test