Citroen C4 Cactus to superkomfortowy hatchback, który w najnowszym wydaniu ma nowe zawieszenie PHC (Progressive Hydraulic Cushions, czyli z progresywnymi ogranicznikami hydraulicznymi). Nowe zawieszenie zastępuje wycofane – hydropneumatyczne, ma zapewnić równie wysoki komfort podróżowania. Citroen wręcz obiecuje, że zawieszenie PHC zapewni wrażenie podróżowania nie samochodem, lecz... latającym dywanem.
Nowy C4 Cactus może być opcjonalnie wyposażony w fotele Advanced Comfort z pianką o dużej gęstości (dopłata od 1600 do 3700 zł). Nowe fotele są miękkie, ale pasażer nie zapada się w nich, dostosowują się do kształtu ciała, dobrze podpierają na całej powierzchni.
Nowy C4 Cactus – jak zapewnia francuski producent – jest nie tylko superkomfortowy, lecz także znacznie lepiej wyciszony od poprzednika – do jego budowy zużyto o 40 kg więcej środków wygłuszających.
Nowy C4 Cactus ma bogate wyposażenie – już w podstawowej wersji Live otrzymujemy m.in. światła LED do jazdy w dzień, ręczną klimatyzację, ekran dotykowy o przekątnej 7 cali, radioodtwarzacz z 4 głośnikami i sterowaniem z kierownicy, Bluetooth.
C4 Cactus dostępny jest już w polskich salonach Citroena. Wersja podstawowa Live z silnikiem 1.2 PureTech 82 KM kosztuje 52 990 zł. Ta sama wersja wyposażeniowa, ale z silnikiem 1.2 PureTech 110 KM została wyceniona na 59 990 zł, a z silnikiem Diesla 1.6/100 K – na 67 190 zł.
Ceny najbogatszej wersji Shine zaczynają się od 70 490 zł (1.2/110 KM), a najdroższa jest odmian z silnikiem Diesla 1.6/120 KM – 78 690 zł.