Continental WinterContact TS 860 S dostępna jest w 14 rozmiarach na felgi o średnicach od 18 do 21 cali.

Zaprojektowano ją do aut sportowych, szybkich SUV-ów, które prowadzą kierowcy lubiący także zimą jeździć bardzo szybko, ale bezpiecznie.

Nowa opona zimowa Continentala ma szersze i większe bloki na zewnętrznej stronie opony – zwiększa to jej sztywność poprzeczną i powierzchnię kontaktu z nawierzchnią. Zapewnia to precyzję prowadzenia szczególnie na zakrętach na drogach bez śniegu.

Nowa zimowa opona Continentala zapewnia też skuteczne hamowanie na suchej nawierzchni – dzięki cienkim bocznym rowkom między blokami bieżnika (cienkie rowki usztywniają blok).

W oponie TS 860 S zastosowano także rowki śniegowe, w których podczas jazdy gromadzi i ubija się śnieg. To może wydawać się dziwne, w większości opon zimowych chodzi o jak najszybsze oczyszczenie opony ze śniegu. W WinterContact TS 860 S ten zgromadzony w rowkach śnieg ma poprawić... przyczepność opony do zaśnieżonego podłoża.

Jak to możliwe? Okazało się, że przyczepność ubitego śniegu do śniegu jest większa niż przyczepność śniegu do opony. Dodatkowo prowadzenie na śniegu i lodzie poprawiają lamele (drobne nacięcia na czole opony). Wpływ na zachowanie opony w niskich temperaturach i jej elastyczność mają też oczywiście specjalne dodatki uelastyczniające do gumy.

Oprócz możliwości szybkiej i bezpiecznej jazdy w warunkach zimowych TS 860 S zapewniają też możliwość jazdy po przebiciu opony – dba o to system Run on Flat. Na uszkodzonej oponie można przejechać do 80 km z prędkością nie wyższą niż 80 km/h.

Continental CONTIWINTERCONTACT TS860S 295/35R19 - sprawdź cenę!

Continental CONTIWINTERCONTACT TS860S 265/40R19 - sprawdź cenę!

Continental CONTIWINTERCONTACT TS860S 225/60R18 - sprawdź cenę!

Continental CONTIWINTERCONTACT TS860S 255/55R18 - sprawdź cenę!