Najlepiej w tej sesji testów zderzeniowych wypadł Hyundai Tucson 1.7 CRDi 4x2 . Nowa generacja SUV-a otrzymała wysokie oceny we wszystkich kategoriach. Za ochronę dorosłego pasażera przyznano 32,8 pkt., czyli 71 proc. możliwych do uzyskania. Ochrona dziecka została oceniona na 42,0 pkt (85 proc.), ochrona pieszego – 25,8 pkt. (71 proc.) oraz systemy bezpieczeństwa – 9,3 pkt. (71 proc.). W porównaniu z poprzednią generacją, nowy Hyundai Tucson przeszedł ewolucję w zakresie bezpieczeństwa, co znalazło odzwierciedlenie w ostatecznych wynikach i w efekcie ocena pięciu gwiazdek.

Mały Opel Karl otrzymał cztery gwiazdki, co dla tej klasy samochodu jest oceną zadowalającą. Za ochronę dorosłego pasażera przyznano 28,2 pkt (74 proc.), ochrona dziecka – 35,3 pkt. (72 proc.), ochrona pieszego – 24,5 pkt. (68 proc.0 oraz systemy bezpieczeństwa – 8,3 pkt. (64 proc.).

Podczas tej sesji testom zderzeniowym poddano także Mazdę MX-5, która otrzymała cztery gwiazdki, co jest wynikiem podobnym do wcześniej uzyskanego przez Audi TT. Wynik ten uznać należy za zadowalający. Za ochronę dorosłego pasażera przyznano 31,9 pkt. (84 proc.), za ochronę dziecka – 17 pkt. (80 proc.), za ochronę pieszego – 33,7 pkt. (93 proc.) oraz za systemy bezpieczeństwa – 8,3 pkt. (64 proc.).