Nowy i30 CW dostępny będzie w 5 wersjach wyposażenia. Podstawowa wersja "Classic" oferuje między innymi 6 poduszek powietrznych i zintegrowany system audio. Na wyposażeniu bogatszej wersji "Comfort" znajduje się dodatkowo automatyczna klimatyzacja. Usportowiona wersja "Style" standardowo zawiera 16-calowe felgi aluminiowe z oponami 205/55 R16, system monitorujący ciśnienie w oponach, materiałowo-skórzaną tapicerkę oraz podgrzewane wycieraczki przedniej szyby. Wersja "Premium" oferuje wszystkie elementy poprzednich wersji plus system ESP, ogrzewane przednie fotele, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, czujnik cofania i czujnik deszczu.

Samochód ma wymiary: długość (4 475mm), szerokość (1 775mm) i wysokość (1 520mm) nadwozie, rozstaw osi (2 700mm). Pojemność bagażnika i30 CW, przy tylnych siedzeniach ustawionych w standardowym położeniu, wynosi 415 litrów (do wysokości okien). Po rozłożeniu tylnych siedzeń pojemność wzrasta do 1 395 litrów.

Jednostką bazową jest 122 konny, w pełni aluminiowy, benzynowy silnik 1.6 Gamma. Na czele listy znajduje się 2.0-litrowa jednostka benzynowa Beta II o mocy 143KM. Wszystkie silniki benzynowe posiadają 16 zaworów oraz system zmiennych faz rozrządu CVVT.

Entuzjaści silników wysokoprężnych mają do wyboru silnik CRDi o pojemności 1.6-litra występujący w dwóch wariantach mocy: 90KM i 115KM. 2.0-litrowa jednostka CRDi ma moc 140KM. Wszystkie silniki diesla wyposażone są w turbosprężarkę o zmiennej geometrii, wałek wyrównoważający o niskim tarciu oraz wysokociśnieniowy wtrysk paliwa typu common rail. Silniki diesla stosowane w i30 CW są również przyjazne dla środowiska, dzięki filtrowi cząstek stałych (DPF).

Za wersję z silnikiem 1,6 (122 KM) trzeba będzie zapłacić 52 900 zł. Najlepiej wyposażony Hyundai i30 SW z silniekiem 2.0 l CRDi - Diesel (140 KM) będzie kosztował 84 400zł.