W stosunku do wersji dieslowskiej 1.9 D nowy wariant Kangoo jest cichszy, ma znacznie lepsze osiągi, zużywa mniej paliwa i emituje mniej szkodliwych spalin. Jego prędkość maksymalna wynosi 160 km/h, przyspieszanie 0-100 km/h trwa 14,1 s, a emisja dwutlenku węgla 152 g/km. Przeciętne zużycie oleju napędowego wg danych producenta wynosi 5,7 l/100 km. Zastosowanie galwanizowanej ramy podsilnikowej o zwiększonej sztywności, nowej izolacji przegrody czołowej oraz pogrubionej wykładziny dachowej przyczynia się do zwiększenia komfortu akustycznego i wibracyjnego.Oferowane u nas dotychczas 55-konne Kangoo 1.9 D zastąpione zostanie przez nowy wariant 1.9 dTi (80 KM).
Kangoo z turbodoładowaniem
Obecne na rynku od 1997 r. Renault Kangoo otrzymało nową wersję silnikową. Turbodoładowany silnik Diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa Common Rail osiąga moc 80 KM przy 4000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 160 Nm przy 2000 obr./min.