Ken Block startuje w Projekcie E towarzyszącym rallycrossowym mistrzostwom świata. Jego Ford Fiesta przygotowany przez austriacką firmę STAND (Stohl Advanced Research and Development) ma trzy silniki elektryczne o łącznej mocy 621 KM i maksymalnym momencie obrotowym 1002 Nm. Napęd przekazywany jest na 4 koła za pośrednictwem dwóch dwubiegowych przekładni. Wyczynowa Fiesta rozwija maksymalną prędkość 240 km/h.

Elektryczne auto rallycrossowe prowadzi się inaczej niż to z silnikiem spalinowym, konkluduje Ken Block. Elektryczna Fiesta ma olbrzymi akumulator o pojemności 450 kWh, jest więc cięższa i trzeba przed zakrętem wcześniej hamować. Gigantyczny moment obrotowy pozwala na spektakularne przyspieszenia (od zera do „setki” poniżej 2 s!). Doświadczony kierowca potrafi wykonać nim spektakularne piruety, czemu towarzyszą odgłosy niemiłosiernie niszczonych opon.

Na filmie widać testy przed zawodami w Höljes, które odbyły się w ostatni weekend. Po zwycięskim występie Block powiedział: „To był wspaniały weekend na jednym z najlepszych torów wyścigowych i tras rallycrossowych świata. Ford Fiesta ERX spisała się rewelacyjnie, zespół STARD wspaniale przygotował auto i dopasował je do mojego stylu jazdy.” Wiele wskazuje na to, że przyszłość zawodów rallycrossowych jest elektryczna.