Samochody wyróżniają się sportowymi akcentami za sprawą elementów AMG Line (wykończenie atrapy chłodnicy, większe wloty powietrza w zderzaku czy poszerzone progi). Nie zabrakło też podwójnego zakończenia układu wydechowego oraz wieloramiennych obręczy kół w rozmiarze 19 cali (dostępne są też 18-calowe felgi pięcioramienne). Na wyposażeniu znalazły się ponadto pełne reflektory LED i przyciemniane szyby.

Sportowy klimat panuje także we wnętrzu, które utrzymane jest w czarnym kolorze. W kabinie znajdziemy spłaszczoną u dołu kierownica z łopatkami do ręcznej zmiany biegów i pedały ze stali nierdzewnej. Kierowca i pasażer mają do dyspozycji podgrzewane, wielokonturowe fotele. Środek doświetla otwierany szklany dach.

Wersje Final Edition są dostępne dla całej gamy modelowej CLS i CLS Shooting Brake. Na rynku niemieckim pakiet kosztuje 8 211 euro.

Co wiemy o następcy? Jeszcze niewiele. Zapewne wizualnie CLS trzeciej generacji będzie zbliżony do nowej Klasy E. Auto powinno zadebiutować pod koniec przyszłego roku. Według wcześniejszych informacji, z oferty zniknie wariant Shooting Brake ze względu na znikomą sprzedaż.