Leaf z akumulatorem 30 kWh jest w stanie przejechać 250 km na jednym ładowaniu. Poprawę wydajności akumulatora uzyskano dzięki modyfikacji jego konstrukcji oraz zachodzących w nim procesów chemicznych, m.in. dzięki zastosowaniu katody o wysokiej wydajności oraz dzięki przejściu na układ ośmioogniwowy (wersja 24 kWh jest zbudowana w układzie czteroogniwowym). Nowy zestaw baterii został objęty gwarancją na 8 lat lub 160 000 km przebiegu.

To nie koniec zmian. Nowy Nissan Leaf jest dostępny w bogatszych wersjach wyposażenia - Acenta oraz Tekna. Pierwsza obejmuje m.in. tempomat/ogranicznik prędkości, czujniki deszczu i zmierzchu, zdalne uruchamianie chłodzenia i ogrzewania wnętrza, 16-calowe felgi oraz nowy, stworzony specjalnie z myślą o samochodach elektrycznych, multimedialny system NissanConnect EV z ekranem dotykowym o przekątnej 7 cali.

Topowa odmiana oferuje dodatkowo: przednie reflektory w technologii LED, system kamer 360°, nagłośnienie BOSE z siedmioma głośnikami, 17-calowe obręcze kół oraz skórzaną tapicerkę foteli. Nissan Leaf 30 kWh wyróżnia się ponadto zmodernizowanymi lampami, nową anteną dachową i emblematami na kołach. W całej gamie modelu dostępny jest nowy, brązowy kolor lakieru.

Podstawowy wariant 24 kWh nadal będzie oferowany w bazowej konfiguracji Visia, w cenie 128 000 zł. Wersja o wydłużonym zasięgu (30 kWh) została wyceniona na 147 500 zł.