W numerze m.in.:
- Audi Q6 e-tron, czyli kolejny SUV niemieckiej marki;
- test porównawczy elektrycznych aut sportowych: Audi e-tron GT, Mercedes-AMG EQE i Porsche Tycan;
- wyniki testu Audi RS4 na dystansie 100 tys. km;
- Hybrydowa Toyota Auris z instalacją LPG;
- Nasze TOP 5: najlepsze auta używane, najtrwalsze silniki, rzeczy, które warto mieć w samochodzie.
W dziale testy polecamy Waszej uwadze dwa porównania. W pierwszym mierzą się elektryczne modele Audi, Mercedesa i Porsche, a w drugim w rodzinnym pojedynku między spalinowym Multivanem i elektrycznym ID. Buzzem sprawdzamy, jakie rozwiązania są lepsze na rodzinne podróżowanie. Ponadto w testach: Opel Astra Sports Tourer, Kia Stonic, Renault Megane E-Tech, Ford Focus Active X, Hyundai i30N oraz BME 330e.
W poradach znajdziecie podsumowanie zmian dotyczących kierowców w regulacjach prawnych i podatkach, jakie zostały wprowadzone w minionym roku. Podsumowujemy także subiektywnie minione trzy dekady rozwoju motoryzacji. Zobaczcie, co nam się podobało, co nie i za czym będziemy tęsknić.
W ostatnim dodatku o autach używanych przedstawiamy najlepsze propozycje rynkowe w sześciu kategoriach, zarówno samochodowych, jak i rozwiązań technicznych. Sprawdzamy też, czy instalacja gazowa w modelu hybrydowym rzeczywiście się opłaca.
Na deser zapraszamy natomiast do fabryki Bentleya w Crewe, gdzie realizowane są prawdziwe samochodowe marzenia.
Przede wszystkim jednak publikujemy kilkadziesiąt listów, które otrzymaliśmy od firm motoryzacyjnych po ogłoszeniu informacji o zakończeniu wydawania "Auto Świata". Bardzo dziękujemy za te listy. Ale nade wszystko dziękujemy za wiele lat współpracy z tak wspaniałymi ludźmi z różnych firm.
Dziękujemy również wszystkim naszym Czytelnikom, bo to o Was zawsze myśleliśmy, planując każde wydanie. Dziękujemy za Wasz udział w naszych licznych akcjach, chociażby "As Bezpiecznej Jazdy", "Auto nr 1", "Złota Kierownica", "Narodowy Auto Test" i wielu innych plebiscytach i konkursach. Trzymajcie za nas kciuki.
Podziękowania dla kolegów dziennikarzy z innych tytułów prasowych i internetowych. Było wiele wspólnych spotkań, prezentacji, jazd testowych, targów motoryzacyjnych. Pewnie jeszcze będzie okazja na takie spotkania.
No i serdeczne podziękowania dla zespołu redakcyjnego "Auto Świata". To nasi dziennikarze tworzyli jakość i markę tego tytułu. Dla mnie była to ogromna przyjemność pracować z tak wyjątkowymi ludźmi, również z tymi, którzy zaczęli swoją przygodę w naszym tytule, a kontynuowali ją już gdzie indziej, również z sukcesami. Życzę wszystkim dalszych sukcesów.
Dobra wiadomość jest taka, że "Auto Świat Classic" będzie się ukazywał w dalszym ciągu. Są plany, żeby nadal wydawać katalogi "Auto Świata", które mimo ogromnych przemian na rynku medialnym nadal cieszą się dużym powodzeniem u Czytelników.
A na święta dużo zdrowia, dobrej pogody i bezpiecznych podróży. Do zobaczenia!