Nie jest tajemnicą, że celem Hyundaia jest odebranie jak najwięcej klientów m.in. Volkswagenowi. Nowe modele są coraz lepsze, nowocześniejsze, a co najważniejsze konkurencyjne dla dotychczasowych liderów segmentu. Z całą pewnością, nowy model będzie kontynuował ten kurs.

”To samochód dla każdego – projektując ten model, mieliśmy na uwadze dotarcie do bardzo szerokiej grupy Klientów”. – powiedział Peter Schreyer Prezes i Główny Projektant Hyundai Motor Group. ”Charakterystyczny dla Hyundaia język projektowania, oparty o płynnie poprowadzone linie i przetłoczenia, ewoluował w kierunku bardziej ponadczasowej stylistyki. Razem z i30 debiutuje także nowo opracowany ‘kaskadowy’ grill, zastępujący stosowaną dotychczas heksagonalną osłonę”. – dodał.

Zaprojektowany, opracowany i testowany w Europie i30 nowej generacji jest kluczowym modelem w gamie Hyundaia, odzwierciedlającym najważniejsze cechy marki.

Zaawansowane technologicznie rozwiązania, indywidualizm i elastyczność to oczekiwania dzisiejszych Klientów, naprzeciw którym wychodzi Hyundai ze swoją nową ofertą. Hyundai i30 Nowej Generacji oferuje gamę ekonomicznych i dynamicznych silników, najwyższe bezpieczeństwo i multimedialne rozwiązania będące odpowiedzią na ich potrzeby.