Nie jest tajemnicą, że celem Hyundaia jest odebranie jak najwięcej klientów m.in. Volkswagenowi. Nowe modele są coraz lepsze, nowocześniejsze, a co najważniejsze konkurencyjne dla dotychczasowych liderów segmentu. Z całą pewnością, nowy model będzie kontynuował ten kurs.
”To samochód dla każdego – projektując ten model, mieliśmy na uwadze dotarcie do bardzo szerokiej grupy Klientów”. – powiedział Peter Schreyer Prezes i Główny Projektant Hyundai Motor Group. ”Charakterystyczny dla Hyundaia język projektowania, oparty o płynnie poprowadzone linie i przetłoczenia, ewoluował w kierunku bardziej ponadczasowej stylistyki. Razem z i30 debiutuje także nowo opracowany ‘kaskadowy’ grill, zastępujący stosowaną dotychczas heksagonalną osłonę”. – dodał.
Zaprojektowany, opracowany i testowany w Europie i30 nowej generacji jest kluczowym modelem w gamie Hyundaia, odzwierciedlającym najważniejsze cechy marki.
Zaawansowane technologicznie rozwiązania, indywidualizm i elastyczność to oczekiwania dzisiejszych Klientów, naprzeciw którym wychodzi Hyundai ze swoją nową ofertą. Hyundai i30 Nowej Generacji oferuje gamę ekonomicznych i dynamicznych silników, najwyższe bezpieczeństwo i multimedialne rozwiązania będące odpowiedzią na ich potrzeby.
Galeria zdjęć
Ten model ma być hitem na rynkach europejskich.
Ten model ma być hitem na rynkach europejskich.
Ten model ma być hitem na rynkach europejskich.