Niecałe 90 tys. zł trzeba zapłacić za benzynową wersję A 180 z benzynowym silnikiem 1.6 o mocy 122 KM. Mocniejszy wariant tej jednostki (A 200/156 KM) jest o 11 tys. zł droższy. Topowym benzyniakiem jest dwulitrowy motor o mocy 211 KM (A 250), który współpracuje z dwusprzęgłową, zautomatyzowaną skrzynią 7G-DCT i kosztuje 124 900 zł. Wszystkie silniki posiadają bezpośredni wtrysk paliwa, turbodoładowanie i są wyposażone w system start-stop.
Ofertę jednostek wysokoprężnych otwiera 109-konna odmiana A 180 CDI z kwotą 101 000 zł. Za przekładnią 7G DCT należy dopłacić 7 900 zł. W pozostałych przypadkach standardem jest 6-biegowa skrzynia manualna. Turbodiesel o pojemności 1,8 litra w wersji A 200 CDI generuje 136 KM mocy.
Podane ceny mogą szybko wzrosnąć, gdy klienci zdecydują się na wybór dodatków, a jest ich naprawdę wiele. Manualna klimatyzacja jest w wyposażeniu standardowym. Poza wersją bazową z bogatą listą opcji, dostępne są trzy wersje stylizacji i wyposażenia: Urban, Style oraz AMG Sport.
Nowa Klasa A radykalnie zmieniła charakter. Najmniejszy model Mercedesa ma teraz przypaść do gustu młodszym klientom. Samochód ma otworzyć nowy rozdział w historii firmy w segmencie C i stawić czoło takim autom, jak Audi A3 czy BMW serii 1. Klasa A stała się bardziej dynamiczna i nie stara się już na siłę przypominać minivana. Wystrój wnętrza jest bliźniaczy z nową Klasą B.