Przy okazji roboczego zebrania zorganizowano spektakl „Mam talent”, w którym główną rolę odegrali pracownicy i dealerzy Mazdy. Miejsce dla publiczności zajęły dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych z Olsztyna i okolic.

Dla wszystkich formuła spotkania była niespodzianką. Przygotowania do przedstawienia trwały zaledwie kilka godzin, ale ich efekt przeszedł oczekiwania uczestników. Pracownicy i dealerzy zostali podzieleni na kilka grup. Każda z nich przygotowała kilkuminutowy pokaz swoich umiejętności tanecznych, wokalnych, aktorskich, a nawet iluzjonistycznych.

Część osób tworzyła scenografię, sterowała nagłośnieniem i światłem, szyła stroje. Pod okiem wybitnych aktorów: Katarzyny Zielińskiej i Tomasza Schimscheinera pracowali nad spektaklem, który w jak największym stopniu miał zaangażować dzieci i dostarczyć im dużo zabawy w duchu Zoom-Zoom Mazdy. Spektakl poprowadził Marcin Prokop, który doskonale nawiązał kontakt z dziećmi i przeniósł uczestników w świat telewizyjnego „Mam talent”.

Pracownicy i dealerzy wcielili się w klownów, utalentowanych wokalistów, nadętych książąt, pogarbionego Igora, wytrawnych tancerzy i tajemniczych iluzjonistów. Nie było łatwo, ale po 60 minutach trudu aktorzy, scenografowie i charakteryzatorzy zostali nagrodzeni we wspaniały sposób - widokiem rozpromienionych dzieci.

Na pamiątkę dzieci dostały słodycze i upominki – odblaski na plecaki oraz maskotki Zoom-Zoom, domy opiekuńczo-wychowawcze otrzymały sprzęt rtv i agd, a aktorzy przedstawienia – gromkie oklaski, uśmiech na twarzy i ogromną radość z faktu, że mogli pomóc. Zadowolone dzieci, które na co dzień nie mają zbyt wielu rozrywek, poczuły się jak wyjątkowi goście. To przedstawienie powstało specjalnie dla nich.

- Tym razem postanowiliśmy zaangażować cały zespół w przygotowanie czegoś wyjątkowego, co pozwoliło nam nie tylko poczuć klimat Świąt, ale i przekonać wszystkich, że warto pomagać. Zamiast zapraszać dealerów na koncert czy kabaret zdecydowaliśmy przekazać pieniądze na prezenty dla placówek opiekuńczo-wychowawczych i na rzecz Fundacji TVN „nie jesteś sam”.To spotkanie na pewno zapadnie głęboko w pamięci pracownikom i dealerom Mazdy, mamy również nadzieję, że dzieci będą miło wspominały ten wieczór – podsumował wydarzenie Łukasz Paździor, dyrektor generalny Mazda Motor Poland.

Relacja telewizyjna z imprezy została wyemitowana w programie „Dzień Dobry TVN”. Podczas programu dyrektor generalny Mazda Motor Poland, Łukasz Paździor, przekazał czek na rzecz Fundacji TVN „nie jesteś sam”.