• Do serwisu muszą trafić modele serii 3 o kodowej nazwie E46. Akcją objęto w w naszym kraju aż 1897 egzemplarzy
  • Już kilka lat temu BMW ogłosiło kampanię naprawczą aż 1,6 mln egzemplarzy modeli z serii 3 produkowanych w latach 1999 – 2006

Znów powraca problem z poduszkami powietrznymi japońskiej firmy Takata. Z tego powodu BMW ogłasza kolejną akcję naprawczą modelu, którego produkcja zakończyła się już ponad 10 lat temu. Do serwisu muszą trafić modele serii 3 o kodowej nazwie E46. Takich aut, według informacji polskiego przedstawicielstwa, jest w naszym kraju aż 1897 egzemplarzy.

W przesłanym do UOKiK komunikacie BMW ostrzega o ryzyku powstania zbyt wysokiego ciśnienia w generatorze gazu, co może doprowadzić do pęknięcia i spowodowania obrażeń podróżujących (groźne części metalowe). Takie zjawisko może wystąpić podczas aktywacji poduszki.

Problem z poduszkami powietrznymi Takaty znany jest od dawna. BMW ogłosiło kampanię naprawczą aż 1,6 mln egzemplarzy modeli z serii 3 produkowanych w latach 1999 – 2006. W ramach naprawy do wymiany jest cały układ poduszki powietrznej, co powinno zająć serwisowi około godziny.