Duża, typowo amerykańska ciężarówka ma moc ok. 670 KM, olbrzymi moment obrotowy – 1800 Nm, ładowność wynosi 36 ton. Zasięg z pełnym obciążeniem na jednym tankowaniu wodoru to 320 km.

Ciężarówka to trzeci pojazd Toyoty napędzany ogniwami wodorowymi. Pierwszy to osobowe auto Mirai (już w sprzedaży), drugie to autobus miejski FC Bus (testowany w kilku miastach w Japonii).

W ciężarówce wykorzystano układ ogniw paliwowych z osobowej Toyoty Mirai (dwa zestawy), bateria ma pojemność 12 kWh. W ogniwach wodorowych na skutek reakcji chemicznej wytwarzany jest prąd (z wodoru). Prąd z ogniw zasila silnik (lub silniki elektryczne), które napędzają pojazd. Zaletą napędu wodorowego jest „zeroemisyjność" – podczas pracy pojazdu z rury wydechowej wydobywa się jedynie para wodna (uboczny skutek reakcji chemicznej zamiany wodoru w elektryczność).

Wodorowa ciężarówka Toyoty będzie wykorzystywana do prac w porcie w Los Angeles.