Ochrona klatki piersiowej kierowcy została oceniona jako słaba z powodu dużego nacisku na klatkę piersiową manekina. Przestrzeń na nogi kierowcy przełamała się, ale przestrzeń na nogi pasażera pozostała nienaruszona. Konstrukcja deski rozdzielczej zagraża kolanom i kościom udowym kierowcy i pasażera.

L200 z silnikiem 2,5 DI-D wyposażono wyłącznie w przednie poduszki powietrzne, napinacze pasów bezpieczeństwa i ograniczniki siły w pasach bezpieczeństwa.

Za zderzenie czołowe przyznano 9 punktów na 16 możliwych.

Zderzenie boczne

W teście symulującym zderzenie boczne Mitsubishi L200 otrzymało maksymalną ilość punktów, a ponieważ w wyposażeniu tego modelu nie są dostępne airbagi boczne, nie przeprowadzono opcjonalnego uderzenia bocznego w słup.

W sumie za bezpieczeństwo dorosłych pasażerów przyznano 9 punktów (za zderzenie czołowe), 16 punktów za zderzenie boczne i 2 punkty za sygnalizację niezapiętych pasów. Mitsubishi L200 uzyskało więc 27 punktów, czyli 4 gwiazdki.

Bezpieczeństwo dzieci

W zakresie ochrony dziecka Mitsubishi L200 uzyskało standardowe 32 punkty (65 % z maksymalnej ilości). Poduszkę pasażera można wyłączyć, jednak informacja o jej aktualnym stanie nie jest dostatecznie zrozumiała. Obecność uchwytów ISOFIX na tylnych siedzeniach nie została dostatecznie wyznaczona.

Bezpieczeństwo pieszych

Mitsubishi L200 otrzymało za ochronę pieszych zaledwie dwa punkty. Wszystkie testowane części - zderzak, przednia krawędź i powierzchnia maski - zostały ocenione jako niebezpieczne lub niedostateczne.