Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • NAT 2022
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Honda Fit

Honda Fit

Honda Fit

Honda Fit to niewielki samochód miejski należący do segmentu B. Auto występuje pod tą nazwą m.in. na rynku amerykańskim i japońskim od 2001 roku. W Europie jest znany pod nazwą Jazz.

Auta różniły się praktycznie tylko montowanymi silnikami i napędem. Wyłącznie w Japonii można było zamówić niewielką Hondę z napędem na 4 koła. Oprócz tego można było wyposażyć Fit-a w 1,5-litrową jednostkę i-VTEC o mocy 88 lub 110 KM, które były niedostępne na Starym Kontynencie.

Gdy 2007 roku pojawiła się II generacja miejskiego Fit-a, wielkich różnic nie należało się spodziewać. Pod maską oprócz dostępnych w Europie silników, pojawił się także 1,3-litrowy motor, który rozwijał 98 KM. Wersja z napędem na 4 koła wciąż była zarezerwowana tylko dla japońskiego rynku. Nowością była także wersja hybrydowa, gdzie 1,5-litrowy benzyniak był wspomagany przez 30-konny silnik elektryczny. W 2012 do salonów trafiła także czysto elektryczna wersja, która miała zasięg do 160 km.

W 2013 roku rozpoczęto produkcję III generacji małej Hondy. Oprócz jedynego silnika przewidzianego dla Europy, w Japonii i USA pod maską mogły pracować jeszcze silniki o pojemności 1.2, 1.3 i 1.5 litra oraz 1,5-litrowy diesel.

Tym razem dla japońskiego rynku zarezerwowano wersję Sport, która była napędzana benzyniakiem o pojemności 1.5 litra, który rozwijał 132 KM. Do wyboru oprócz skrzyni manualnej i automatycznej o 6 przełożeniach, dostępna była także bezstopniowa przekładnia CVT.

Honda Fit - generacje

Honda Fit I (2001&nbsp-&nbsp2008)

Honda Fit I (2001 - 2008)

Honda Fit II (2007&nbsp-&nbsp2014)

Honda Fit II (2007 - 2014)

Honda Fit III (2013&nbsp-&nbsp)

Honda Fit III (2013 - )

Honda Fit - powiązane artykuły

Auto Świat TV - Czym myć felgi?

Auto Świat TV - Czym myć felgi?

Koła tak brudne, że aż czarne w środku. Jeśli umyjemy bez użycia specjalnych środków to najprawdopodobniej czyste będą tylko przez chwilę.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test