Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Hyundai Inster

Hyundai Inster

Materiał promocyjny
Hyundai Inster – elektryczny mieszczuch, który zaskakuje
Wiadomości

Hyundai Inster – elektryczny mieszczuch, który zaskakuje

Hyundai podał sterydy Insterowi. Tak powstał INSTEROID. Ma tryb DRIFT
Premiery

Hyundai podał sterydy Insterowi. Tak powstał INSTEROID. Ma tryb DRIFT

Autor Filip Trusz
Filip Trusz
Sprawdziłem Hyundaia Instera. Jest uroczy i zaskakuje możliwościami w środku
Testy

Sprawdziłem Hyundaia Instera. Jest uroczy i zaskakuje możliwościami w środku

Na rynku małych samochodów sporo się dzieje. Znikają znane modele, a ich miejsce próbują zająć zupełnie nowe, projektowane według innych założeń. Tak stanie się z Hyundaiem 10, którego zastąpi Inster, modny crossover z elektrycznym napędem i pomysłowymi rozwiązaniami w kabinie. Przetestowałem go we "wszystkomajacej" wersji Smart.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Materiał promocyjny
Elektryczny Hyundai Inster: świetna cena to tylko jedna z jego wielu zalet
Wiadomości

Elektryczny Hyundai Inster: świetna cena to tylko jedna z jego wielu zalet

Auta elektryczne są zbyt drogie i mają za krótki zasięg? Czas rozprawić się z uprzedzeniami, bo najmniejszy elektryczny Hyundai, po uwzględnieniu rządowych dopłat, kosztuje mniej od spalinowych konkurentów, a w warunkach miejskich, nawet zimą może pokonać ponad 300 km na jednym ładowaniu. W przypadku tego modelu korzystna cena nie została wcale okupiona koniecznością wyrzeczeń w kwestii wyposażenia czy jakości wykonania. Niech was nie zmylą kompaktowe wymiary – małe z zewnątrz auto potrafi być naprawdę wielkie w środku. Ile kosztuje Hyundai Inster i co jeszcze ma do zaoferowania?

Materiał promocyjny
Takiego elektryka jeszcze nie było. Jak przenośny dom
EV

Takiego elektryka jeszcze nie było. Jak przenośny dom

Dwie baterie, zasięg do 370 km, możliwość podłączenia czajnika czy żelazka oraz składane wszystkie siedzenia tak, by w samochodzie zmieścił się napompowany materac — oto najnowszy i jednocześnie najmniejszy samochód elektryczny Hyundai Inster. "Jest to nasz najmniejszy i najtańszy elektryk, w którym udało się zmieścić funkcje dorosłego, dojrzałego samochodu" — mówi Stanisław Dojs, PR Manager, Hyundai Motor Poland. Jedną z ciekawszych i niezwykle przydatnych funkcji jest brak tunelu środkowego między przednimi fotelami, co daje kierowcy możliwość swobodnego wyjścia przez drzwi pasażera np. w przypadku przyblokowania samochodu przez inny pojazd. "Hyundai Inster został tak sprytnie zaprojektowany, że we wnętrzu jest on klasę wyżej. Jest to możliwe dzięki dużemu rozstawowi osi — 258 cm" — mówi Artur Milczarczyk, Szef Produktu Hyundai Motor Poland. To nie jedyne ciekawostki, które mieści w sobie Hyundai Inster, zobaczcie sami!

Jeden z tych siedmiu modeli zostanie Samochodem Roku 2025
Aktualności

Jeden z tych siedmiu modeli zostanie Samochodem Roku 2025

Poznaliśmy oficjalną listę finalistów do otrzymania europejskiej nagrody Samochód Roku (Car of the Year). 60 jurorów z 23 krajów wybrało siedem spośród 42 nowych modeli samochodów. Zwycięzca zostanie ogłoszony 10 stycznia 2025 r. podczas salonu w Brukseli.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.