Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • NAT 2022
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Hyundai Trajet

Hyundai Trajet

Ikona samochodu

Hyundai Trajet to średniej wielkości minivan produkowany przez południowokoreański koncern Hyundai Motor Company. Auto zadebiutowało w 1999 roku, choć na Starym Kontynencie pojawiło się dopiero rok później. Nazwa pochodzi z języka francuskiego i oznacza „drogę”. Konstrukcyjnie auto dzieli płytę podłogową z modelami Sonata i Santa Fe.

Mimo tak dużych rozmiarów, zdecydowano się zastosować klasycznie otwierane tylne drzwi, podczas gdy wielu konkurentów stosowało wtedy przesuwane drzwi. 5-drzwiowe nadwozie nie odznacza się niczym szczególnym, jednak trudno jest zrobić atrakcyjnego stylistycznie minivana. Wnętrze było bardzo przestronne i Hyundai Trajet oferował 7 oddzielnych foteli z możliwością od demontażu. W takim układzie bagażnik miał 304 litry pojemności, natomiast po pozostawieniu jedynie dwóch przednich – 2716 litrów. Podstawowe wyposażenie auta było imponujące i obejmowało m.in. klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby czy centralny zamek sterowany pilotem.

Po faceliftingu z 2004 roku do listy dołączyła automatyczna klimatyzacja oraz komputer pokładowy. Oprócz tego dodano wtedy nowe wzory tapicerek, a z zewnątrz zmieniono kierunkowskazy i tylne światła. Do napędu posłużył 2-litrowy, 4-cylindrowy benzyniak generujący 136 (po liftingu 140) KM, 2,7-litrowa V6-ka o mocy 170 KM oraz 2 silniki o zapłonie samoczynnym CRDi – 2.0 113 lub 125 KM. Napęd przenoszony był na przednią oś za pomocą 4-biegowej skrzyni automatycznej lub 5-stopniowej przekładni ręcznej.

W 2008 roku zakończono produkcję Hyundaia Trajet, a jego następcą został Entourage.

Hyundai Trajet - generacje

Ikona samochodu

Hyundai Trajet (1999 - 2008)

Hyundai Trajet - powiązane artykuły

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test