Logo
ALFA ROMEO Giulia 952 6C Villa D'Este Aut. 2.0 Turbo 201KM 148KW

ALFA ROMEO Giulia 952 6C Villa D'Este Aut. 2.0 Turbo 201KM 148KW

Główna tegoroczna nowość to wersje GTA/GTAm. Poza tym, że oba auta są limitowane, to ich cena potrafi zwalić z nóg nawet najbardziej zatwardziałych „alfisti”. GTAm po przeliczeniu z euro jest według Alfy warta niemal... milion złotych! Za co taka kwota? W skrócie: wśród sportowych sedanów z homologacją drogową nie ma obecnie nic podobnie ekstremalnego. GTAm ma o 30 KM więcej niż Giulia Quadrifoglio (czyli 540 KM!), waży o 100 kg mniej, a 0-100 km/h rozpędza się w 3,7 s. Opracowane z Sauber Engineering ospoilerowanie robi piorunujące wrażenie, podobnie jak szerszy rozstaw kół, poszerzenia błotników z karbonu, wydech Akrapovica czy też brak tylnej kanapy! Druga tegoroczna nowość to odmiana Villa d’Este (tylko 2.0 RWD/200) – tu też tanio nie jest (od 211 900 zł), jednak to już coś zdecydowanie bardziej przyziemnego. Wersja też jest limitowana (25 szt. na Polskę) i bazuje na odmianie Ti, ale jest od niej lepiej wyposażona. Mamy tu więc m.in. czerwony lakier Etna (normalnie wymaga 14 000 zł dopłaty!) i piękną beżową skórę z emblematami „Villa d’Este” na zagłówkach. Inna ciekawostka: wersja Super, choć gorzej wyposażona niż Business (np. brak ładowarki indukcyjnej, adapt. tempomatu i Android Auto/CarPlay), jest dużo droższa.

Katalog Samochodów Auto Świat