RENAULT Arkana I R.S.Line S&S EDC Aut.

RENAULT Arkana I R.S.Line S&S EDC Aut.

Francuzi są znani z atrakcyjnego designu, dlatego aż dziw bierze, że to pierwszy SUV coupé tej marki. Renault obiecuje, że auto będzie nie tylko ładne, lecz także praktyczne. Bagażnik podstawowej wersji ma 513 l (podwójna podłoga podnosi funkcjonalność), w hybrydzie maleje jednak do 438 l – zaskakujące, bo to klasyczna hybryda ze stosunkowo małą baterią. Pod maską – obok wspomnianej wersji E-Tech oferującej moc systemową 140 KM – ma się znaleźć silnik 1.3 wspomagany mikrohybrydą, ale firma uznała, że wystarczy napięcie 12 V. Niestety, nie słychać o choćby opcjonalnym napędzie wszystkich kół. Skoro auto ma być stylowe, z pewnością dużym zainteresowaniem cieszyć się będzie topowy wariant R.S. Line. Przewidziano tu specjalny zderzak i obręcze kół z czerwonymi akcentami. Z tyłu uwagę zwracają podwójna chromowana końcówka wydechu i ciemna osłona podwozia. R.S. Line ma specjalny wystrój wnętrza z wykończeniem deski rozdzielczej i drzwi przypominającym karbon oraz z czerwoną listwą w górnej części deski. Na pokrytej skórą kierownicy i tapicerce ze skóry łączonej z alcantarą zobaczycie czerwone sportowe przeszycia, którymi ozdobione są również panele drzwi. Na pasach bezpieczeństwa pojawia się delikatna czerwona linia. Całości dopełniają: aluminiowe pedały, dźwignia zmiany biegów „e-shifter” (w wersjach z napędem E-Tech Hybrid) i emblematy „R.S. Line”. Wśród 7 kolorów nadwozia znajdzie się „Pomarańczowy Valencia”.

Katalog Samochodów Auto Świat