Mercedes-AMG GT to 2-osobowe coupe z 4-litrowym silnikiem V8 pod maską. Silnik w „słabszej" wersji rozwija 462 KM, a w mocniejszej aż 510 KM.
AMG GT jest konkurentem Jaguara F-Type oraz mocniejszych wersji Porsche 911.
Auto przyspiesza do „setki" w 3,8 sekundy (mocniejsza wersja) lub 4 sekundy (wersja 462-konna). Prędkość maksymalna to 304 lub 310 km/h.
Wersja podstawowa za 552 tys. zł w wyposażeniu standardowym ma m.in. reflektory LED-owe, 19-calowe alufelgi, system multimedialny z ekranem o przekątnej 7 cali, elektroniczne układy aktywnego bezpieczeństwa, komplet poduszek powietrznych.
Wersja z silnikiem o mocy 510 KM wyceniona została na 642 500 zł. W wyposażeniu seryjnym jest m.in.: elektronicznie sterowana blokada tylnego mechanizmu różnicowego, sportowy wydech AMG z możliwością regulacji gangu silnika, elektronicznie sterowane zawieszenie, elektroniczne układy wyboru trybu jazdy (z trybem torowym Race), felgi 19-calowe z przodu i 20-calowe z tyłu.
Dilerzy Mercedesa w Polsce już przyjmują zamówienia na model AMG GT, ale pierwsze egzemplarze trafią do klientów dopiero w kwietniu 2015 roku.