Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Mercedes-AMG

Mercedes-AMG

Mercedes-AMG GLC 63 porzucił osiem cylindrów dla czterech i to był błąd. Wkrótce może wrócić do V8
Aktualności

Mercedes-AMG GLC 63 porzucił osiem cylindrów dla czterech i to był błąd. Wkrótce może wrócić do V8

Wentylator w oprawie felgi, kanapa z lampami. Takie rzeczy można zrobić z części samochodowych
Aktualności

Wentylator w oprawie felgi, kanapa z lampami. Takie rzeczy można zrobić z części samochodowych

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Zastąpił w Mercedesie Lewisa Hamiltona, ale nowym samochodem nie pojeździ. Jest za młody
Aktualności

Zastąpił w Mercedesie Lewisa Hamiltona, ale nowym samochodem nie pojeździ. Jest za młody

Nowy kierowca fabrycznego zespołu Mercedesa w F1, Kimi Antonelli, dostał od swojego pracodawcy niezwykły prezent. W dodatku spersonalizowany w specjalnym programie MANUFAKTUR. Niestety młody Włoch w ojczyźnie nim nie pojeździ. Jest stanowczo za młody na takie samochody.

Autor Filip Trusz
Filip Trusz
Te 70 samochodów zadebiutuje w Polsce w 2025 r. Sama Toyota pokaże aż pięć nowych SUV-ów
Aktualności

Te 70 samochodów zadebiutuje w Polsce w 2025 r. Sama Toyota pokaże aż pięć nowych SUV-ów

W 2025 r. chińskie marki będą kontynuować ofensywę w Polsce: zadebiutuje u nas co najmniej 11 SUV-ów, a także przeszło 5-metrowy minivan i minisamochód montowany w… Tychach. Europa, Korea i Japonia odpowiedzą dziesiątkami premier, w których nie zabraknie niespodzianek: Audi A6 zostanie zastąpione nowym A7, Honda wróci do nazwy Prelude, a Fiat do segmentu, w którym kiedyś rządził za sprawą Uno i Punto.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Mercedes-AMG PureSpeed ma pod maską potężne V8. To nie koncept
Premiery

Mercedes-AMG PureSpeed ma pod maską potężne V8. To nie koncept

Kto jak kto, ale Mercedes ma wyjątkowo bogatą historię w motorsporcie. Inżynierowie i projektanci AMG mieli więc skąd czerpać inspiracje. Tak powstał wyjątkowy PureSpeed. Choć wygląda jak koncept, to trafi do produkcji i sprzedaży. Oczywiście będzie ściśle limitowany. A motopurystów możemy od razu uspokoić. Pod maską pracuje potężne V8.

Autor Filip Trusz
Filip Trusz
Mercedes W124 kończy 40 lat. Niektórzy woleliby, żeby dalej był produkowany
Youngtimer

Mercedes W124 kończy 40 lat. Niektórzy woleliby, żeby dalej był produkowany

Listopad 1984 r. był przełomowy dla motoryzacyjnego świata. Wtedy właśnie zaprezentowano "balerona", czyli Mercedesa serii 124. Szybko okazało się, że jest bardzo trwały i zaczął zalewać ulice, nie tylko jako limuzyna premium, ale też jako taksówka, karetka, a nawet karawan. Jego legenda trwa do dziś.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Kosztuje ok. miliona złotych, a i tak Polska okazała się jego 2. największym rynkiem w Europie
Aktualności

Kosztuje ok. miliona złotych, a i tak Polska okazała się jego 2. największym rynkiem w Europie

Okazuje się, że Polacy są europejską potęgą w kupowaniu najbardziej luksusowych Mercedesów, w tym limuzyny z logo Maybacha, która obecnie kosztuje co najmniej 922 tys. 900 zł. W przypadku Mercedesa klasy S brylujemy wręcz globalnie — w 2023 r. ten samochód tylko w pięciu krajach świata sprzedawał się lepiej niż u nas. A to jeszcze nie wszystko.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Jeździłem Mercedesem-AMG GLC 63 S E Performance z najmocniejszym na świecie 2-litrowym silnikiem
Testy nowych samochodów

Jeździłem Mercedesem-AMG GLC 63 S E Performance z najmocniejszym na świecie 2-litrowym silnikiem

Kiedy powiedziałem, że jeżdżę autem z silnikiem 2-litrowym, które do "setki" przyspiesza w 3,5 sekundy, padło pytanie, czy to bolid Formuły1. Odpowiedziałem, że nie, choć część rozwiązań ma przeniesionych właśnie z F1. Po czym dodałem, że to SUV.

Jeździłem nowym Mercedesem-AMG GT Coupe 63 4Matic+. Zaskakuje nie tylko osiągami
Testy nowych samochodów

Jeździłem nowym Mercedesem-AMG GT Coupe 63 4Matic+. Zaskakuje nie tylko osiągami

Choć wygląda podobnie do poprzednika, to jest drugą generacją rasowego gran turismo Mercedesa. AMG GT Coupe, czyli konkurent m.in. Porsche 911, z jednej strony mocno się zmienił, jednak zachował silnik 4.0 V8 biturbo. Przejechałem prawie 800 km tym samochodem i nie żałuję ani jednej wydanej złotówki na paliwo.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Materiał promocyjny
Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid. To słoń, który chciałby zostać baletnicą
Testy nowych samochodów

Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid. To słoń, który chciałby zostać baletnicą

Mercedes-AMG GLE 53 staje się hybrydą. Czy to dobrze? To posunięcie daje nie tylko mnóstwo mocy i momentu obrotowego, ale też oszczędności. Jak zachowuje się nowy GLE z baterią ze stajni AMG, sprawdziłem w Austrii.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Materiał promocyjny
Jeździłem Mercedesem-AMG E53. Ten model jest w Polsce szalenie popularny
Testy nowych samochodów

Jeździłem Mercedesem-AMG E53. Ten model jest w Polsce szalenie popularny

Czym byłby Mercedes Klasy E, gdyby nie dostał usportowionej wersji AMG? Ciężko sobie to nawet wyobrazić, dlatego w końcu jej się doczekaliśmy. Niektórzy mogą uznać, że to ta słabsza odmiana, jednak mocy nikomu nie powinno zabraknąć. Już jeździłem nowym Mercedesem-AMG E53 i wiem, że tu hybryda po prostu robi dobrą robotę.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Takie czasy. Mercedes-AMG GT Coupé z silnikiem 2.0
Aktualności

Takie czasy. Mercedes-AMG GT Coupé z silnikiem 2.0

Mercedes-AMG GT do tej pory kojarzył się z potężnym silnikiem 4.0 V8 biturbo. W przypadku drugiej generacji tego sportowego modelu nadal tak jest, ale pod maską już niedługo będzie mógł pracować również dwa razy mniejszy motor.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4Matic+. Hybryda plug-in, która łączy ogień z wodą
Premiery

Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4Matic+. Hybryda plug-in, która łączy ogień z wodą

Do gamy Mercedesa dołącza kolejna hybryda plug-in spod znaku AMG. Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4Matic+ dostępny będzie zarówno jako limuzyna, jak i praktyczne kombi, i połączy fantastyczne osiągi i dynamikę z dużym zasięgiem w trybie elektrycznym.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Materiał promocyjny
Dariusz "Tiger" Michalczewski sprzedaje swojego Mercedesa-AMG S63 Coupe
Aktualności

Dariusz "Tiger" Michalczewski sprzedaje swojego Mercedesa-AMG S63 Coupe

Legenda boksu, wielokrotny mistrz świata, "Champion wszech czasów" federacji WBO – Dariusz "Tiger" Michalczewski – sprzedaje auto godne mistrza. Tanio nie jest, ale okazja, żeby kupić tak zadbany egzemplarz tego modelu, w dodatku z taką historią, może się nigdy nie powtórzyć. Przyjrzeliśmy się dokładnie Mercedesowi-AMG S63 Coupe, wystawionemu w serwisie Gratka. Wiemy też, dlaczego mistrz sprzedaje to cacko. Petrolheadzi mu nie wybaczą.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Mercedes-AMG EQS 53: w żadnym innym AMG tak nie wypocząłem
Testy

Mercedes-AMG EQS 53: w żadnym innym AMG tak nie wypocząłem

Mercedes-AMG EQS 53 to pierwsze elektryczne AMG: ma nawet 761 KM, 1020 Nm momentu obrotowego, wyraźnie poniżej 4 sekund do setki. Już sama lektura danych technicznych powoduje wyrzut adrenaliny, ale przecież tego się właśnie po AMG spodziewamy. Tyle że podczas jazdy, zamiast adrenaliny, czujemy głównie endorfiny, czyli… hormony szczęścia.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Znamy ceny nowego coupé Mercedesa. Ale ważniejsze jest to, co za tę kwotę dostajemy
Aktualności

Znamy ceny nowego coupé Mercedesa. Ale ważniejsze jest to, co za tę kwotę dostajemy

Trzylitrowa rzędowa szóstka wspomagana podwójnym doładowaniem i elektryczną sprężarką, w pełni zmienny napęd na cztery koła i seryjne zawieszenie AMG Ride Control z adaptacyjnym tłumieniem — to tylko kilka atutów Mercedesa-AMG CLE 53 4MATIC+ Coupé. W coraz bardziej zelektryfikowanym motoryzacyjnym świecie taki model już niedługo stanie się prawdziwą perełką i można już ją zamawiać.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Mercedes-AMG SL 63 S E Performance. Kultowy roadster w wyjątkowo mocnym wydaniu
Premiery

Mercedes-AMG SL 63 S E Performance. Kultowy roadster w wyjątkowo mocnym wydaniu

Mercedes-AMG SL doczekał się wersji, która nie tylko zachwyca jazdą bez dachu nad głową, lecz także niesamowitymi osiągami. W nowej postaci samochód ma moc 816 KM, setkę uzyskuje po 2,9 s, a jego prędkość maksymalna to 317 km/h. To jeszcze nie koniec atrybutów, jakimi obdarzono nowy model.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Mercedes-AMG CLE Coupe. Firma tnie gamę, ale dodaje mocy
Aktualności

Mercedes-AMG CLE Coupe. Firma tnie gamę, ale dodaje mocy

W lipcu 2023 r. Mercedes zredukował gamę coupe, zastępując dwa tego typu samochody jednym, czyli CLE. Już wtedy topowa odmiana rozwijała 381 KM i 100 km/h w 4,4 s. Teraz jest jeszcze lepiej — Mercedesowi CLE przybył bardzo wymowny skrót: AMG.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Jeździłem SUV-em w sportowym wydaniu. Coś mi w nim jednak nie pasowało
Testy nowych samochodów

Jeździłem SUV-em w sportowym wydaniu. Coś mi w nim jednak nie pasowało

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ w wersji coupe to przedstawiciel SUV-ów, których nie kupuje się dla ich terenowego sznytu. W przypadku tego auta na pierwszy plan wysuwają się sportowe atrybuty. Jednak nie wszystko skomponowano w tym modelu tak, jak życzyliby sobie fani AMG.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Materiał promocyjny
Sprawdziłem, jak jeździ popularny SUV Mercedesa w sportowym wydaniu
Testy nowych samochodów

Sprawdziłem, jak jeździ popularny SUV Mercedesa w sportowym wydaniu

Mercedes-AMG GLC 63 S E Performance to najmocniejsze wydanie niemieckiego SUV-a. W tej postaci samochód jest hybrydą, której układ produkuje 680 KM oraz 1020 Nm. Podczas pierwszych jazd w słonecznej Katalonii przekonałem się, że nie tylko potężna moc oraz świetne osiągi budzą respekt w przypadku tego modelu.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Mercedes E 60 AMG (W124) - radość z niepozorności
Youngtimer

Mercedes E 60 AMG (W124) - radość z niepozorności

Mercedes E 60 AMG to bardzo rzadka, najbardziej wykwintna i najmocniejsza odmiana typoszeregu W124. Niezbyt często w świecie motoryzacji zdarza się, żeby tak wysoka moc była ubierana w tak niepozorny kostium. Odmiany Limited było tylko... 12 sztuk!

Jeździłem zimą Mercedesem-AMG SL 63 4Matic+. Piekielnie mocny powrót do korzeni
Testy nowych samochodów

Jeździłem zimą Mercedesem-AMG SL 63 4Matic+. Piekielnie mocny powrót do korzeni

Na pierwszy rzut oka wydaje się, że kabriolet zimą nie ma zbytniego sensu. W większości przypadków rzeczywiście tak jest, ale nie wtedy, gdy mamy do czynienia z Mercedesem-AMG.

Autor Paweł Krzyżanowski
Paweł Krzyżanowski
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.