Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Nissan Trade

Nissan Trade

Ikona samochodu

Nissan Trade to lekki samochód ciężarowy produkowany przez hiszpański oddział Nissan Motor Iberica SA. Auto pojawiło się w 1987 roku jako następca Ebro F-Serie, który z kolei bazował na Alfa Romeo Romeo. Pojazd sprzedawany był wyłącznie na rynku europejskim.

Wcześniej wspomniany Ebro był osobną marką, którą w połowie lat 80. Nissan całkowicie przejął. Ebro trudniła się w produkcji ciężarówek, terenówek oraz traktorów. Wcześniej swoje modele opierała na licencjach m.in. Jeep’a czy Alfy Romeo. Dlatego też, po przejęciu Ebry przez Nissana, Trade nie został wypuszczony jako nowy model, a jedynie nieco zmodyfikowany model F-Serie, który montowany był na licencji wcześniej wymienionej Romeo. Oznacza to, iż produkowany od końca lat 80. do początku XXI wieku Trade opierał się konstrukcyjnie na dostawczej Alfie Romeo z lat 50. Dlatego też Trade nie uchodził za auto bezawaryjne i pancerne.

Do wyboru był m.in. furgon (z pojedynczą lub podwójną kabiną), pick-up, wersja osobowa oraz podwozie do zabudowy. Warianty nadwoziowe miały jeszcze możliwość konfiguracji wysokości dachu oraz rozstawu osi. Maksymalna dopuszczalna masa całkowita Nissana Trade wynosiła 4 tony. Do napędu służyły wysokoprężne silniki – początkowo wolnossące o pojemności 2.8 litra i mocy 86 KM, a potem także turbodoładowane 3- i 2,5-litrowe, generujące kolejno 106 i 75 KM. Napęd przekazywany był na tylne koła.

W 2001 roku zatrzymano produkcję większości odmian nadwoziowych, a pozostały furgon z pojedynczą kabiną oferowany był już tylko w Hiszpanii do 2004 roku. Następcą Nissana Trade jest model Interstar.

Nissan Trade - generacje

Ikona samochodu

Nissan Trade (1987 - 2002)

Nissan Trade - powiązane artykuły

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech