Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...
Auto Świat Saab 9-3 aero

Saab 9-3 aero

Strach ma szwedzkie oczy - czy warto kupić Saaba 9-3 II z silnikiem benzynowym 2.0?

Strach ma szwedzkie oczy - czy warto kupić Saaba 9-3 II z silnikiem benzynowym 2.0?

Używany model marki, której już na rynku nie ma? A po co, to przecież ryzyko – powiedzą niektórzy. Czy duże? Jak pokazuje Saab 9-3 II 1.8t (2.0) z przebiegiem 200 tys. km, wcale nie takie, jak mogłoby się niektórym wydawać. I choć ta wersja ma swoje bolączki, to wciąż może być ciekawą propozycją.

Mógł być dziś równie wielki jak Volvo. Dlaczego Saab upadł?

Mógł być dziś równie wielki jak Volvo. Dlaczego Saab upadł?

Perfekcyjny wizerunek, fantastyczni projektanci, bogaty właściciel: Saab miał wszystko, żeby zostać jednym z gigantów rynku premium. Tymczasem ponad 10 lat temu – kiedy prestiżowa motoryzacja kwitła – szwedzka firma zgłosiła do sądu wniosek o ogłoszenie bankructwa. Dlaczego? Co się stało?

Saab 9-3 Aero - Elegancki sportowiec

Saab 9-3 Aero - Elegancki sportowiec

Już na pierwszy rzut oka widać, że mamy do czynienia z autem o dużej mocy. Aluminiowe trójramienne felgi, wyraźny spoiler na tylnej klapie oraz chromowana końcówka rury wydechowej demaskują sportowe zapędy auta. Jednocześnie klasyczna linia nadwozia, nawiązująca do poprzednich modeli tej marki, nie pozwala zapomnieć, że mamy przed sobą samochód z arystokratycznym rodowodem.

W końcu oficjalnie

W końcu oficjalnie

Modernizacja nadwozia objęła przedni i tylny pas nadwozia. W ofercie pojawiła sięrównież wersja z napędem na obie osie napędzana turbodoładowaną widlastą sześciocylindrówką osiągającą maksymalnie 280 KM.

Saab 9-3 Aero - dyskretne turbo

Saab 9-3 Aero - dyskretne turbo

Saab już od dawna lansuje turbodoładowanie jako alternatywę dla paliwożernych benzyniaków o przesadnie dużych pojemnościach. Choć silniki czterocylindrowe w wydaniu szwedzkiej marki długo stanowiły wyzwanie dla konkurentów dzięki swej elastyczności i kulturze pracy, wielu nabywcom Saaba brakowało rasowego pomruku 6 cylindrów

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech