Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Saab 9-3 aero

Saab 9-3 aero

Strach ma szwedzkie oczy - czy warto kupić Saaba 9-3 II z silnikiem benzynowym 2.0?
Co warto kupić

Strach ma szwedzkie oczy - czy warto kupić Saaba 9-3 II z silnikiem benzynowym 2.0?

Mógł być dziś równie wielki jak Volvo. Dlaczego Saab upadł?
Aktualności

Mógł być dziś równie wielki jak Volvo. Dlaczego Saab upadł?

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Saab 9-3 Aero - Elegancki sportowiec
Testy nowych samochodów

Saab 9-3 Aero - Elegancki sportowiec

Już na pierwszy rzut oka widać, że mamy do czynienia z autem o dużej mocy. Aluminiowe trójramienne felgi, wyraźny spoiler na tylnej klapie oraz chromowana końcówka rury wydechowej demaskują sportowe zapędy auta. Jednocześnie klasyczna linia nadwozia, nawiązująca do poprzednich modeli tej marki, nie pozwala zapomnieć, że mamy przed sobą samochód z arystokratycznym rodowodem.

W końcu oficjalnie
Aktualności

W końcu oficjalnie

Modernizacja nadwozia objęła przedni i tylny pas nadwozia. W ofercie pojawiła sięrównież wersja z napędem na obie osie napędzana turbodoładowaną widlastą sześciocylindrówką osiągającą maksymalnie 280 KM.

Saab 9-3 Aero - dyskretne turbo
Testy nowych samochodów

Saab 9-3 Aero - dyskretne turbo

Saab już od dawna lansuje turbodoładowanie jako alternatywę dla paliwożernych benzyniaków o przesadnie dużych pojemnościach. Choć silniki czterocylindrowe w wydaniu szwedzkiej marki długo stanowiły wyzwanie dla konkurentów dzięki swej elastyczności i kulturze pracy, wielu nabywcom Saaba brakowało rasowego pomruku 6 cylindrów

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.