Malownicze trasy, ze względu na ukształtowanie terenu, okazały się byc wymagające dla samochodów i ich załog na codzień nie jeźdzących po górach. Uczestnicy pokonywali brody, strome podjazdy, zjazdy oraz trawersy.

Sobotnie przedpołudniowe zadania z jakimi musiały zmierzyc się załogi to Koło Fortuny prowadzone przez specjalistów z Lotos Oil, strzelanie z karabinka pneumatycznego ASG, któremu patronował Steeler, "szpiegowskie zadanie luneta", test samochodów Mitsubishi w kamieniołomie oraz Lesny Park Niespodzianek w Ustroniu.

Po lunchu w górskim barze i zadaniu nawigacyjnym Garmina, trasta turystyczna stała się trudniejsza a techniczne zadanie Good Year było miłą przerwą przed kamiennym trawersem i kolejnym rzecznym brodem. Obowiązkowym punktem pobytu w Wisle było także zwiedzanei skoczni im. Adama Małysza. Na równoległej tarsie Adventure, zawodnicy zmagali się z cięższymi próbami terenowymi.

Przydały się wyciagarki, agresywne opony i doświadzczenie z jazdy w trudnym terenie. Dzień zakonczył się przy grilu i kuchni wojskowej serwującej pyszną grochówkę i bigos.

Mobilny serwis Land World, który obecny jest na wszytskich imprezach i w razie awarii pomaga uczestnikom, usuną sprawnie cztery małe usterki tak aby wszystkie samochody mogły wyruszyć z bazy drugiego dnia.

W niedzelę impreza przeniosła się na stok do górnej bazy wyciagów "Pologon Pasiek". Załogi Adventue miały do dyspozycji tor offroadowy, na którym mogli sprawdzić swoje samochody i pobawić sie do woli. Co ciekawe, kilka zalóg z klasy turystycznej równierz zdecydowało się zaatakowac tor, omijajac kednak najtrudniejszy element rów wodno-błotny.