Auto wyposażono w mocny turbodoładowany 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 260 KM i momencie obrotowym 400 Nm. Czterocylindrowy silnik współpracuje z nową, 8-biegową skrzynią automatyczną (jest też ręczny tryb zmiany biegów manetkami przy kierownicy).
Sportowa Insignia GSi ma zmieniony przód, 20-calowe koła, zawieszenie FlexRide, napęd na 4 koła, sportowe fotele, podwójne końcówki układu wydechowego.
Zawieszenie jest obniżone w porównaniu do innych wersji Insignii o 10 mm. Amortyzatory mają zmienną charakterystykę i dostosowują siłę tłumienia do warunków jazdy. System FlexRide steruje nie tylko amortyzatorami, lecz także układem kierowniczym i skrzynią biegów.
Kierowca Insignii GSi może wybrać jeden z 3 trybów jazdy: Standart, Tour lub Sport. Dostępny jest też tryb Competition, w którym można wyłączyć kontrolę trakcji – to opcja przeznaczona dla wprawnych kierowców, którzy np. na torze będą chcieli pokonywać zakręty z poślizgami.
Opel Insignia GSi zadebiutuje 14 września podczas salonu we Frankfurcie (IAA Frankfurt 14-24 września 2017).
W galerii pierwsze zdjęcia Insignii GSi
Galeria zdjęć
Opel Isignia GSi – duże wloty powietrza i 20-calowe felgi
Opel Isignia GSi – sportowe siedzenia pokryte skórą
Opel Isignia GSi – napęd na 4 koła
Opel Isignia GSi – zawieszenie FlexRide poprawia trakcję Insignii GSi
Opel Isignia GSi – podwóje końcówki układu wydechowego
Opel Isignia GSi – pod maską silnik 2.0/260 KM
Opel Isignia GSi – to oznaczenie widnieje na sportowych modelach Opla od 1984 r. Pierwsze były: Manta GSi oraz Kadett GSi