Auto Świat > Wiadomości > Aktualności > Mitsubishi L200 – polski debiut kolejnej generacji, znamy już ceny

Mitsubishi L200 – polski debiut kolejnej generacji, znamy już ceny

Mitsubishi L200 jest już na rynku ponad 40 lat, bowiem pierwsza generacja zadebiutowała w 1978 roku. W ciągu tego okresu do klientów na całym świecie trafiło około 5 mln egzemplarzy japońskiego pikapa. Piąte wydanie L200 na rynku jest już od 2015 roku, ale teraz do polskich salonów wjeżdża zmodernizowana wersja pojazdu.

Mitsubishi L200 – polski debiut kolejnej generacjiŹródło: Mitsubishi

Mitsubishi L200 jest oczywiście zbudowane na ramie i w naszym kraju występuje tylko w jednej wersji nadwoziowej – z podwójną kabiną pasażerską. Dzięki temu autem może podróżować pięć osób. W porównaniu z poprzednią odmianą, zmienił się wygląd pojazdu. Teraz L200 z wysoko poprowadzonymi reflektorami prezentuje się bardziej muskularnie. Ponadto, wyglądem auto upodobniło się do innych modeli Mitsubishi.

Auto można mieć w jednym z 9 kolorów metalizowanych lub niemetalizowanych. Za perłowy i lakier metalik trzeba dopłacić 3900 zł, natomiast w przypadku białej niemetalizowanej barwy cena auta wzrasta o 1000 zł.

Zmieniono również wnętrze, w którym pojawiły się m.in. nowe materiały wykończeniowe. W odmianach Invite oraz Intense samochód otrzymał ciemnoszarą, materiałową tapicerkę. Z kolei modele z wyposażeniem Instyle DC oraz Instyle DC Plus mają czarną, skórzaną tapicerkę.

Mitsubishi L200 – tylko jeden silnik

Mitsubishi L200 oferowane jest tylko z jednym 4-cylindrowym dieslem 2.2, który generuje 150 KM i 400 Nm. Za przeniesienie napędu na wszystkie koła odpowiada 6-biegowa manualna skrzynia, bądź 6-stopniowa automatyczna. Klienci mają do wyboru układ przeniesienia napędu Easy Select lub Super Select (z centralnym mechanizmem różnicowym, który daje s^ę zablokować, a wówczas siła napędowa jest dzielona między osie w proporcji 50/50). W obydwu odmianach moment obrotowy dostarczany jest do tylnych kół, a przednią oś można dołączyć w czasie jazdy.

Wraz z nowym L200 debiutuje tryb Offroad z ustawieniami Gravel(szuter), Mud/Snow (błoto/śnieg), Sand (pisaek) i Rock (kamienie). Dzięki temu elektronika odpowiednio kontroluje moc, steruje pracą przekładni oraz hamulcami. Wszystko po to, żeby kierowca miał większą kontrolę nad pojazdem.

Mitsubishi L200, niezależnie od wybranej wersji wyposażeniowe,j ma w standardzie reduktor oraz blokadę tylnego mostu. Ponadto, na pokładzie każdego L200 są airbagi czołowe, boczne i kolanowy kierowcy, system stabilizacji toru jazdy przyczepy, manualna klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, tempomat, komputer, radio z CD, wielofunkcyjna kierownica czy 16-calowe alufelgi.

Mitsubishi L200 – cennik

Wersja wyposażeniowa Napęd/skrzynia biegów Cena
Invite Easy Select/6 man 135 990 zł
Intense Super Select/6 man. 150 990 zł
Instyle Super Select/6 man. 158 990 zł
Instyle Super Select/6 aut. 164 190 zł
Instyle Plus Super Select/6 aut. 167 190 zł
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo
Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
Powiązane tematy:MitsubishiMitsubishi L200
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków