Auto seryjne zadebiutowało w tym samym miejscu, co prototyp – pod kalifornijskim słońcem w Pebble Beach. Na początek przygotowano mocny model Z4 M40i w limitowanej wersji First Edition.
Pod długą maską dwudrzwiowego roadstera zainstalowano turbodoładowany silnik benzynowy 3.0 R6 o mocy 340 KM, więc przyspieszenie od 0 do 100 km/h nie powinno nikogo rozczarować (4,6 s). Do tego napęd na tył, sportowy dyferencjał, zawieszenie z aktywnymi amortyzatorami i większe hamulce. Brzmi naprawdę dobrze. Nastepną pozytywną informacją jest zastosowanie klasycznego płóciennego dachu zamiast skomplikowanego i ciężkiego hardtopu, w który był wyposażony poprzednik. Miękki dach również składa się i rozkłada elektrycznie.
Nie jest tajemnicą, że BMW przygotowało nowe Z4 we współpracy z Toyotą, która reaktywuje model Supra. Oba samochody mają mieć jednak odmienne charaktery i dostarczać frajdy z jazdy na różne sposoby. Z4 jest roadsterem, a Supra ma nadwozie typu coupe i ma być bardziej nastawiona na sport.
Niestety, auto jeszcze długo nie pojawi się w salonach sprzedaży. Nowe Z4 trafi do oferty BMW dopiero wiosną 2019 roku. Wszystkie informacje na temat niemieckiego roadstera (pozostałe silniki, zastosowane rozwiązania, wyposażenie) zostaną ogłoszone 19 września. Nieco później, w dniach 4-14 października, samochód będzie można dokładnie obejrzeć podczas salonu w Paryżu.