Wiadomości Aktualności Opel stawia na nowy styl i zmienione logo

Opel stawia na nowy styl i zmienione logo

Opel zdecydował się na nową oprawę wizualną. Logo będzie teraz rysowane cieńszą linią, nowa jest także czcionka „Opel Next” oraz jaskrawy odcień koloru żółtego, który symbolizować ma elektryczny napęd. Według zapewnień przedstawicieli koncernu są one oznaką innowacyjności, która stanie się atutem marki Opel. Celem tych zabiegów jest jeszcze nowocześniejszy i odważniejszy wygląd samochodów z Rüsselsheim.

Opel – nowy styl, logo i kolor
Zobacz galerię (7)
Opel
Opel – nowy styl, logo i kolor

Zmiany, które mają poprowadzić Opla w przyszłość, rozpoczęły się od koncepcyjnego modelu GT X Experimental, w którym pojawiła się jako emblemat nowa błyskawica. Neonowy odcień koloru żółtego użyty wówczas w konturze profilu teraz stanowi część odnowionej identyfikacji korporacyjnej Opla. Z kolei nowa Mokka jest pierwszym seryjnym modelem z Rüsselsheim z nowym obliczem – panelem przednim Opel Vizor – oraz nową koncepcją kokpitu – Pure Panel.

Przeczytaj też:

Firma przedstawia kolejne elementy swojej nowej estetyki „Nowy Opel” – zmienione logo, nową czcionkę oraz nowy kolor. Pierwszymi seryjnymi modelami utrzymanymi w nowej stylistyce będą planowane na pierwszą połowę 2021 roku kolejne generacje Crosslanda oraz Mokki.

W nowym logo pierścień otaczający znak „blitz” jest węższy, natomiast napis stanowi podstawę dla logo. Zmieniona czcionka o nazwie „Opel Next” również stała się bardziej przejrzysta, a jednocześnie prezentuje się nowocześnie. Występuje ona w trzech wersjach określanych przez Opla jako: lekka, zwykła bądź pogrubiona. Z kolei nowy żółty kolor w przypadku Opla symbolizuje elektryczny napęd.

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo
Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
Powiązane tematy: