Do napędu podstawowego Porsche Panamery służy turbodoładowana jednostka benzynowa 3.0 V6 o mocy 330 KM. Przekonstruowany silnik generuje o 20 KM więcej niż poprzednio. Jest też oszczędniejszy – zużywa nawet o 1 litra paliwa na 100 km mniej. Do oferty trafi w połączeniu z napędem na tył (model Panamera) lub na obie osie (modele Panamera 4 oraz Panamera 4 Executive z przedłużanym nadwoziem).

Pozostając przy wersji Executive, wyróżnia się ona nie tylko większyą długością, ale również bardzo ekskluzywną specyfikacją. Auto jest seryjnie wyposażone w panoramiczny dach, komfortowe fotele przednie i tylne z funkcją podgrzewania i regulacją elektryczną oraz adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne z elektroniczną kontrolą siły tłumienia. Jeszcze więcej oferują modele Panamera 4S Executive i Panamera Turbo Executive – m.in. skrętną tylną oś i system cichego domykania drzwi. Jako najmocniejszy model w ofercie Panamera Turbo Executive jest dodatkowo wyposażona w czterostrefową klimatyzację, LED-owe reflektory oraz nastrojowe oświetlenie kabiny.

Na życzenie wszystkie modele Porsche Panamera Executive dostępne są z nową, rozbudowaną konsolą centralną dla pasażerów tylnych foteli. Można ją wyposażyć w dwa składane stoliki oraz indukcyjny konektor antenowy dla dodatkowego smartfona. Ponadto dostępne są dwa odłączane, tablety, umieszczone w oparciach przednich foteli, pełniące funkcję informacyjną bądź rozrywkową.

Nowe Porsche Panamera trafiło do sprzedaży latem br. Po poszerzeniu oferta będzie składać się z 10 wariantów modelowych o mocy od 330 do 550 KM (benzynowych, wysokoprężnego i hybrydy. Panamera w nowej, bazowej wersji to wydatek przynajmniej 407 820 zł.