W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

BMW iX2 – rasowy styl w standardzie

BMW iX2 każdym centymetrem nadwozia udowadnia, że sport nie jest mu obcy. Jak przystało na bawarską markę, z przodu dominują potężne "nerki". Ten charakterystyczny grill łączy się ze zderzakiem, w którym są duże wloty powietrza. Z boku na pierwszy plan wysuwają się nakładki na nadkolach oraz efektownie wyprofilowany próg, a całości dopełnia obniżająca się ku tyłowi linia dachu. Z tyłu za rasowy wygląd odpowiada dyfuzor oraz spoiler na klapie bagażnika.

Sprawdź ofertę

BMW iX2 – po wnętrzu go poznacie

Część pasażerska nosi wszelkie cechy typowe dla BMW. To oznacza materiały wykończeniowe wysokiej jakości i — podobnie jak w przypadku nadwozia — wzornictwo zgodne ze sportowym charakterem. Przed kierowcą znalazły się wirtualne wskaźniki, które wyświetlane są na ekranie o przekątnej 10,25 cala. Łączy się z nim 10,7-calowy, dotykowy wyświetlacz, za pośrednictwem którego obsługuje się urządzenia pokładowe. W samochodzie wygospodarowano bagażnik o pojemności 525-1400 l.

Sprawdź ofertę

BMW iX2 – mocny, bo elektryk

Już bazowa, 204-konna odmiana z napędem na przód pozwala na rozpędzenie pojazdu do setki w 8,6 s. Kierowcy, którzy oczekują większej porcji mocnych wrażeń, mogą zdecydować się na 313-konną wersję 4x4, a wtedy 100 km/h będą jechali już po 5,6 s. W obu wydaniach na pokładzie są akumulatory o pojemności netto 64,8 kWh, a maksymalny zasięg w słabszym modelu to 478 km, natomiast w mocniejszym – 449 km. Prąd można uzupełnić w zakresie 10-80 proc. po około 29 min.

Sprawdź ofertę