W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Mazda 3 – rasowe oblicze

Mazda 3 ma mocno wyoblone nadwozie, które z przodu wyróżnia się potężną atrapą chłodnicy połączoną z wąskimi reflektorami zachodzącymi na nadkola. Z kolei maska z lekkimi przetłoczeniami to swoisty pomost pomiędzy przodem auta, a mocno pochyloną, czołową szybą, która łagodnie łączy się z łukiem dachu. Ten z kolei przechodzi z tyłu w efektowny spoiler. Wszystko to w połączeniu z masywnymi, tylnymi nadkolami tworzy całość o sportowym, a jednocześnie eleganckim wyglądzie.

Sprawdź ofertę

Mazda 3 – stonowane wnętrze

Sportowych nawiązań nie zabrakło we wnętrzu Mazdy 3. Optymalnie wyprofilowane fotele są nie tylko wygodne, lecz także świetnie podpierają z boku. Z kolei czytelne wskaźniki wyeksponowano na dużych zegarach, a pewny chwyt zapewnia prowadzącemu trzyramienna kierownica. Obsługa urządzeń pokładowych odbywa się za pomocą pokręteł i przycisków umieszczonych w centralnym miejscu deski rozdzielczej, na tunelu środkowym oraz na kierownicy. Samochód ma bagażnik o pojemności 350-1026 l.

Sprawdź ofertę

Mazda 3 – moc z dwóch litrów

Mazda 3 napędzana jest 24-woltową, miękką hybrydą z benzynowym silnikiem 2.0. Jednostka występuje w trzech wersjach mocy – 122 KM, 150 KM lub 186 KM. Niezależnie od wybranej odmiany na pokładzie można mieć manualną lub automatyczną skrzynię biegów. Standardowo każda Mazda 3 ma moment obrotowy dostarczany do przednich kół, a w topowym wydaniu alternatywę stanowi model 4x4. Bazowa, 122-konna Mazda 3 osiąga setkę po 10,4 s, 150-konne wydanie rozpędza się do tej prędkości po 9,1 s, a topowa Mazda 3 o mocy 186 KM – po 8 s.

Sprawdź ofertę