W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Mitsubishi Space Star – miasto to jego żywioł
Zakorkowane ulice czy ciasne luki parkingowe to miejsca, w których najbardziej docenimy walory Space Stara. To zasługa kompaktowego nadwozia o długości 3845 mm, a także małej średnicy zawracania wynoszącej tylko 9,2 m. To auto stworzone do miasta. Ponadto najnowsza odsłona najmniejszego Mitsubishi mocno zmieniła się względem poprzednika, zyskując dużo atrakcyjniejszą, dynamiczną stylistykę nadwozia. Dzięki temu można wyróżnić się spośród innych aut tego typu.
Mitsubishi Space Star – tylko nie mówcie o nim mały
Kabina Space Stara jest całkiem przestronna, oczywiście jak na tę klasę aut. Miejsca na nogi jest zadziwiająco dużo (z przodu i z tyłu) jak na auto o tak krótkim nadwoziu. Z przodu również nikt nie powinien narzekać na miejsce na głowę. Pojemność bagażnika wynosi 235 l. To wielkość, która powinna wystarczyć na więcej niż tylko cotygodniowe zakupy. Wyposażenie nie szokuje, ale dostępne są niezbędne rzeczy, m.in. komputer pokładowy, automatyczna klimatyzacja czy stacja multimedialna z ekranem dotykowym i funkcjami bezprzewodowej łączności ze smartfonami (Android Auto i Apple CarPlay).
Mitsubishi Space Star – jeden silnik, dwie skrzynie biegów
Do napędu miejskiego Mitsubishi przewidziano jeden silnik — jest nim benzynowa jednostka o pojemności 1,2 litra i mocy 71 KM (102 Nm). Niby niewiele, ale do miasta to rozsądna propozycja. Warto wiedzieć, że auto jest bardzo lekkie — jego masa własna to wynosi 900 kg. Opcjonalny "automat" (CVT) sprawi, że jazda w korkach będzie wygodniejsza. Za to wersja z ręczną skrzynią biegów oferuje lepsze przyspieszenie do 100 km/h - 14,1 s zamiast 15,8. Ponadto manual może współpracować z systemem start/stop. Producent podaje, że średnie spalanie wynosi od 4,9 do 5,4 l/100 km (cykl WLTP).