W tekście umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Nowy Mercedes GLC — lubiany design
Stylistyka nadwozia jest rozwinięciem wyglądu poprzednika. Nowy GLC zmienił się w stylu nowej Klasy C. Z przodu szczególną uwagę zwracają nowe reflektory (w opcji Digital Lifght), które bezpośrednio łączą się z osłoną chłodnicy. Z tyłu również zastosowano smuklejsze lampy, dzięki czemu ta część auta prezentuje się zgrabniej. Poza tym mamy typowe atrybuty dla SUV-a, m.in. osłony podwozia czy relingi dachowe, które do elegancji Mercedesa dodają luźniejszego, offroadowego charakteru.
Nowy Mercedes GLC —nowoczesne wnętrze
Gruntowne zmiany względem poprzednika wyraźnie widać we wnętrzu nowego GLC. Deska rozdzielcza z licznymi ozdobnymi powierzchniami została podzielona na dwie sekcje, a centralny ekran sprawia wrażenie, jakby się nad nią unosił. Auto można wyposażyć w najnowsze dostępne technologie. Duży wybór przewidziano także, jeśli chodzi o materiały wykończeniowe. Pasażerowie nie powinni także narzekać na brak miejsca w kabinie, jak i na przestrzeń bagażową, której standardowa pojemność wynosi 620 litrów.
Nowy Mercedes GLC —miękkie hybrydy lub plug-in
Do napędu SUV-a przewidziano silniki benzynowe i wysokoprężne. Wszystkie zostały wyposażone w 9-stopniowy "automat" oraz zelektryfikowane. Do wyboru mamy miękkie hybrydy lub plug-in, które na naładowanej baterii mogą jechać przez dłuższy dystans z wykorzystaniem tylko elektrycznego napędu (nawet powyżej 100 km do prędkości 140 km/h). Zakres mocy wynosi od 197 (wersja GLC 220 d) do nawet 351 KM (GLC 400 e). Topowy model przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 5,6 s.
Nowy Mercedes GLC —dla aktywnych
Jak na pełnowartościowego SUV-a przystało nowy GLC jest seryjnie wyposażony w napęd wszystkich kół, który w połączeniu z wyższym prześwitem umożliwia bezstresowy zjazd z asfaltu w lekki teren. Wyjazd w góry na narty, przejazd nasiąkniętą doga gruntową czy bezpieczna jazda po śliskiej drodze to w tym aucie standard. Producent zadbał też o wygodne holowanie przyczepy, w czym pomagają obraz z kamery pokazujący hak i obszar bezpośrednio za nim, jak i specjalny asystent manewrowania.