To wyróżnienie nieprzypadkowe – firma zdobyła prestiżowy tytuł Tytan 20-lecia, przyznany podczas tegorocznej gali wieńczącej konkurs TYTANI OTOMOTO. Owocne partnerstwo Toyota & Lexus Dobrygowski z OTOMOTO trwa już prawie dwie dekady i opiera się na wspólnych wartościach, takich jak klientocentryczność.
Synergia tradycji i nowoczesnych rozwiązań
Toyota & Lexus Dobrygowski to dealer, który stawia na najwyższe standardy obsługi klienta i inwestowanie w innowacje. To właśnie dzięki takim wartościom jak klientocentryczność i otwartość na nowe technologie firma mogła dynamicznie się rozwijać, budując silną pozycję na wymagającym i mocno konkurencyjnym rynku automotive.
Duże znaczenie dla rozwoju przedsiębiorstwa miała rozpoczęta prawie dwie dekady temu partnerska współpraca z OTOMOTO – wiodącą platformą na polskim rynku obrotu samochodami online. Uruchomienie dodatkowego, online’owego kanału sprzedaży przynosi przedsiębiorstwu klientów z całej Polski i pozwala skalować sprzedaż.
– Dzięki OTOMOTO odwiedzają nas klienci z całej Polski. Odbiór auta to jest zawsze święto, wyjątkowy moment - mówi w wideo “Prawdziwe historie” Ireneusz Koziarz, kierownik sprzedaży Toyota & Lexus Dobrygowski
OTOMOTO od samego początku wspiera rozwój swoich partnerów biznesowych, oferując nie tylko dostęp do bazy klientów z całej Polski, ale też szereg nowoczesnych narzędzi i rozwiązań ułatwiających sprzedaż oraz liczne działania edukacyjne, które pozwalają dealerom jeszcze skuteczniej zarządzać biznesem w cyfrowej rzeczywistości.
Dealer, który może być przykładem dla całej branży
W dobie ogromnej konkurencji, kiedy polski rynek motoryzacyjny zmienia się na naszych oczach, firmy takie jak Toyota & Lexus Dobrygowski pokazują, że mądra strategia i stawianie na relacje z klientem procentują przez lata.
– Steve Jobs powiedział, że to innowacja odróżnia lidera od naśladowcy. Tytan 20-lecia to nagroda dla firmy, która przez dwie dekady wspólnie z OTOMOTO wyznaczała i rozwijała standardy sprzedaży online. Toyota & Lexus Dobrygowski to dowód na to, że odwaga, profesjonalizm i technologia są fundamentem długofalowego sukcesu – mówiła podczas gali TYTANI OTOMOTO Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO / OLX Group.
„Prawdziwe Historie” – kampania o ludziach z pasją
Najnowszy spot OTOMOTO z serii „Prawdziwe Historie” pokazuje sukces Toyota & Lexus Dobrygowski, ale przede wszystkim opowiada o ludziach z pasją, którzy dzięki głębokiemu zrozumieniu potrzeb klienta i stawianiu na najwyższą jakość w zakresie obsługi – zarówno w salonie jak i online – budują markę cieszącą się zaufaniem klientów.
– Prawdziwe Historie” w odsłonie biznesowej to coś więcej niż kampania – to sposób na oddanie głosu tym, którzy tworzą polską motoryzację na co dzień. Dzięki takim partnerom jak Toyota & Lexus Dobrygowski możemy pokazać, że technologia, emocje i zaufanie mogą iść w parze. Historie, które opowiadamy budują nie tylko relacje z klientami, ale i przyszłość całej branży - mówi Patrycja Pawłowska, Marketing Manager OTOMOTO.
Platforma, która zrewolucjonizowała zasady gry
W dobie, kiedy e-commerce święci triumfy, a wchodzące na rynek generacje kupujących właściwie nie wyobrażają sobie rozpoczęcia procesu zakupowego bez zebrania informacji w internecie, nie da się prowadzić skutecznego biznesu motoryzacyjnego bez obecności online. OTOMOTO od lat zapewnia dealerom dostęp do szerokiego grona klientów z całej Polski, a dzięki ciągłemu rozwojowi platformy – także coraz bardziej zaawansowane narzędzia analityczne, innowacyjne rozwiązania marketingowe i wsparcie merytoryczne. Toyota & Lexus Dobrygowski zwinnie wykorzystuje te możliwości, budując swoją pozycję jako przykład efektywnie sprzedającego, nowoczesnego dealera XXI wieku.
Toyota & Lexus Dobrygowski – Tytan 20-lecia
Nagroda Tytana 20-lecia to ukoronowanie wielu lat pracy, zaangażowania i dbałości o klienta. To także sygnał dla całej branży, że trwałe relacje i zaufanie klientów to największy kapitał, który budżety reklamowe mogą tylko wspierać. Toyota & Lexus Dobrygowski pokazuje, jak połączyć tradycję mądrze prowadzonego biznesu z nowoczesnością, przy wykorzystaniu potencjału platform takich jak OTOMOTO.
Nowy spot OTOMOTO to historia, z której bije pasja, profesjonalizm i głębokie zrozumienie potrzeb klienta. A takich historii w motoryzacji nigdy za wiele.
Toyota Dobrygowski to salony Wrocław-Długołęka, Kraków-Modlnica, Lubin, Rybnik