Chrylser Concorde to samochód osobowy klasy średniej-wyższej produkowany przez amerykańską markę. Auto zadebiutowało w 1993 roku i bazuje na płycie podłogowej LH. Jego bliźniaczymi modelami są Eagle Vision oraz Dodge Interpid, od których różni się atrapą chłodnicy oraz pasem tylnym.
Concorde był pierwszym modelem mającym propagować nowy design uprawiany przez Chryslera (Cab-Forward). Auto charakteryzowało się mocno pochylonymi szybami, wysuniętym „noskiem” oraz małym zwisem przednim i tylnym, co miało pomóc w maksymalnym zagospodarowaniu przestrzeni między osiami.
Do napędu posłużyły benzynowe silniki V6. Mniejszy, o pojemności 3,3 litra generował 163 KM, natomiast większa, 3,5-litrowa jednostka – 218 KM. Moc przenoszona była na przednią oś za pomocą 4-stopniowego automatu.
W 1997 roku do produkcji weszła II generacja 4-drzwiowej limuzyny Chryslera. Auto pod względem stylistycznym wciąż trzymało się nowego stylu, jednak Concorde stał się bardziej zaokrąglony i 10 mm niższy. Mimo tego samego rozstawu osi, długość uległa powiększeniu, a razem z nią zwiększyła się ilość miejsca wewnątrz pojazdu. W 1999 roku dokonano drobnych zmian wewnątrz tj. zmiana używanych materiałów oraz wykładzin, a rok później zmodyfikowano nieco zawieszenie.
Do napędu wciąż służyły widlaste „szóstki”, jednak tym razem najmniejszy silnik miał 2,7 litra i moc 203 KM. Większa, 3,2-litrowa jednostka generowała 228 KM, natomiast największy motor miał 3,5 litra pojemności i w zależności od wersji wyposażenia rozwijał 237 (LXi) lub 253 (Limited) KM. Ta ostatnia odmiana zastąpiła w 2002 roku model LHS.
2 lata później produkcja Chryslera Concorde została zakończona, a jego następcą został model 300 (w Europie znany jako 300C).