Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Daewoo Nexia

Daewoo Nexia

Dwie Nexie w teście długodystansowym. Co były warte kompakty Daewoo?
Youngtimer

Dwie Nexie w teście długodystansowym. Co były warte kompakty Daewoo?

Daewoo w Polsce, czyli wielkie marzenia zakończone klapą
Aktualności

Daewoo w Polsce, czyli wielkie marzenia zakończone klapą

Zapraszamy do ostatniego w Polsce salonu Daewoo
Testy i prezentacje

Zapraszamy do ostatniego w Polsce salonu Daewoo

Tak to nie pomyłka. W tym roku w czeluściach zamkniętej fabryki FSO odnaleziono zamurowany salon w którym stoją fabrycznie nowe auta :) To niestety kiepski żart, ale salon naprawdę jest i naprawdę można zobaczyć w nim niemal unikalne wersje Tico, Nexii czy Espero - unikalne bo bez rdzy. A jeszcze poważniej, w ubiegłym tygodniu ponownie dla zwiedzających otwarto wystawę Klasyki w FSO - czyli bez wątpienia jedno z tych miejsc, które każdy fan samochodów tych starszych jak i tych nowszych powinien zobaczyć. A jest co oglądać bo wystawa to kilkaset egzemplarzy.

Za 3 tys. PLN: Daewoo Nexia: Kadett z koreańskim paszportem
Używane

Za 3 tys. PLN: Daewoo Nexia: Kadett z koreańskim paszportem

Koreance brakuje urody, jej konstrukcja pochodzi sprzed niemalże 30 lat, a znaczek na masce nie jest specjalnie prestiżowy. Czy mimo to auto ma jakieś zalety? Pewnie, że tak! Zadbane egzemplarze są wyceniane na około dwa tysiące złotych, części kosztują tyle, co nic, a regularny serwis ograniczy awarie do minimum. Jesteście zaskoczeni?

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.