Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Ferrari 360

Ferrari 360

Ferrari 360

Ferrari 360 to sportowy samochód osobowy produkowany przez włoski koncern. Auto zadebiutowało w 1999 roku jako następca bardzo udanego modelu F355. 360-ka występowała początkowo jedynie jako coupe (Modena). Rok po debiucie do oferty dołączył Spider z miękkim dachem.

Auto miało krągłe kształty, przerywane w odpowiednich miejscach ostrymi liniami, aby nadać mu odpowiedniego charakteru. Ferrari 360 było jednym z najlepiej sprzedających się aut spod znaku czarnego konia – sprzedano przeszło 16 tys. sztuk. Co ciekawe, w standardzie były ABS oraz kontrola trakcji, jednak wszelkie inne pomoce, nawet za dopłatą nie były dostępne.

Do napędu służył centralnie umieszczony benzyniak o pojemności 3.6 litra (jak sugeruje nazwa), który generował 400 KM. Moc kierowana była na tylne koła za pomocą 6- biegowej skrzyni manualnej. W 2004 roku zaprezentowano wersję CS (Challange Stradale) która występowała tylko jako coupe. Auto miało być uliczną odmianą aut ścigających się jedynie na torze.

Oprócz wzmocnionego do 425 KM silnika, 360 CS otrzymała bardziej surowe wnętrze, zmodyfikowane zawieszenie i układ wydechowy. Drobne różnice można też zauważyć w nadwoziu, które miało czarny pas między światłami z tyłu, niżej położony przód niż tył oraz pasy idące przez całe nadwozie. Ciekawym dodatkiem była 6-stopniowa, sekwencyjna skrzynia biegów czerpiąca ze świata F1.

W 2005 roku zakończono produkcję Ferrari 360, a jego następcą został F430.

Ferrari 360 - generacje

Ferrari 360 (1999&nbsp-&nbsp2005)

Ferrari 360 (1999 - 2005)

Ferrari 360 - powiązane artykuły

Ferrari 360 Modena, Porsche 911 GT3 - Anaboliki wyobraźni

Ferrari 360 Modena, Porsche 911 GT3 - Anaboliki wyobraźni

Zarówno boksy, jak i tor wyścigowy w Oschersleben spowija cisza. Spokój,bo dziś nie ma żadnego wyścigu. Asfalt odsypia po szaleństwachostatnich zmagań aut klasy GT

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech