Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • NAT 2022
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Honda FR-V

Honda FR-V

Honda FR-V

Honda FR-V to kompaktowy minivan produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny. Samochód zadebiutował w 2004 roku, jako następca, dostępnego tylko w Japonii, modelu S-MX, a jego produkcja rozpoczęła się rok później. Rozwinięciem nazwy było „Family Recreational Vehicle”, co w wolnym tłumaczeniu oznacza „pojazd rodzinno-rekreacyjny.

Na rodzimym rynku, FR-V sprzedawana była pod nazwą Edix. Konstrukcyjnie auto bazowało na VII generacji popularnego Civica, choć niektóre podzespoły (np. zawieszenie) przejęto z CR-V. Honda FR-V wyróżniała się na rynku tym że obok niezbyt urokliwego Fiata Multipli była jedynym autem zdolnym pomieścić 6 pasażerów w 2 rzędach na indywidualnych fotelach. Z razie potrzeby, środkowe przednie siedzenie można było złożyć i korzystać z niego jak ze stolika czy podłokietnika.

5-drzwiowe nadwozie Hondy FR-V miało klinowaty kształt, i mimo zaliczania auta do minivanów, design auta był przyjemny dla oka. W 2007 roku przeprowadzono facelifting, który objął modernizację grilla, reflektorów oraz niektórych elementów wnętrza. Przy okazji, dotychczasowe benzyniaki o pojemności 1.7 (125 KM) oraz 2.0 i-VTEC (155 KM) zastąpiono 140-konną jednostką 1.8 i-VTEC. Dotychczasowy 2,2-litrowy turbodiesel i-CTDi rozwijający 140 KM otrzymał wtedy filtr cząstek stałych. Napęd przenoszony był na przednią oś za pośrednictwem 5-stopniowego automatu bądź 5- lub 6-biegowej skrzyni manualnej.

W 2009 roku, ze względu na kiepskie wyniki sprzedaży zakończono produkcję Hondy FR-V, a jej następca nie został przewidziany.

Honda FR-V - generacje

Honda FR-V (2004&nbsp-&nbsp2009)

Honda FR-V (2004 - 2009)

Honda FR-V - powiązane artykuły

Nowy SUV Hondy uplasuje się między HR-V a CR-V. Znamy już nazwę modelu

Nowy SUV Hondy uplasuje się między HR-V a CR-V. Znamy już nazwę modelu

Honda ujawniła nazwę nowego kompaktowego SUV-a przeznaczonego na europejski rynek. Najpierw poznaliśmy dwa szkice. Teraz Honda ujawniła nazwę nowego kompaktowego SUV-a. To ZR-V. Model pojawi się w 2023 r.

Używane vany w cenie od 10 000 zł do 50 000 zł - TOP 15

Używane vany w cenie od 10 000 zł do 50 000 zł - TOP 15

Segment vanów to mnóstwo ofert uzależnionych od gabarytów, klasy itp. Które modele oferują dobre wykorzystanie przestrzeni i trwałość? Podpowiadamy, czym warto się zainteresować w różnych przedziałach cenowych.

Wysokoprężny FR-V

Wysokoprężny FR-V

Honda FR-V będzie teraz także dostępna z silnikiem wysokoprężnym. Wczoraj odbyła się prezentacja tego auta z silnikiem i-CTDi o pojemności 2,2 litra i mocy 140 KM.

Honda FR-V w Polsce

W listopadzie pojawił się najnowszy model Hondy z segmentu kompaktowych pojazdów wielofunkcyjnych - FR-V. Charakterystyczną cechą tego modelu wydaje się, że będzie konfiguracja foteli 3+3.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test