LAND ROVER Defender

LAND ROVER Defender

Defendera znamy jako bezkompromisową terenówkę. W nowym wydaniu sporo się jednak zmieniło: rama ustąpiła miejsca samonośnej karoserii, sztywne mosty – niezależnemu zawieszeniu (w 90 sprężyny, pneumatyka w opcji; w 110 – niemal we wszystkich wersjach miechy). Czy oznacza to gorsze możliwości off-road? Parametry wciąż pozostają fantastyczne, zwłaszcza że do pomocy zaprzęgnięto nowoczesną technikę, taką jak system kamer Surround 3D (z funkcją ClearSight Ground View – śledzenie podłoża pod autem) czy czujnik przeprawy przez wodę. Inna sprawa: czy tak drogie auto ktoś będzie chciał topić w błocie? Zmniejszeniu uległa paleta wersji – mamy dwa rozstawy osi, brak pikapów. Ciekawostką są utylitarne odmiany Hardtop bez szyb w tylnej części auta. Z przodu może pojawić się trzeci fotel (90/110), w 110 – trzeci rząd. Liczne wersje wyposażenia, hybryda plug-in tylko w 110, V8 – ze specjalnymi pakietami (V8, Carpathian Edition). Również linie X-Dynamic (standard w S) oraz X/XS.

Wersje modelu LAND ROVER Defender

Katalog Samochodów Auto Świat