Współpraca reklamowaTestujemy na paliwach
RENAULT Clio

RENAULT Clio

Wraz ze zniknięciem 4. generacji modelu (przez pewien czas była dostępna równolegle z obecną, piątą – jako Generation) z oferty Clio zniknęło nadwozie kombi. Ale mamy też wiele ciekawych nowości – można nabyć Clio z fabryczną instalacją gazową (na LPG silnik „podkręcony” jest z 90 do 100 KM), odmianę TCe 90 można kupić z bezstopniową przekładnią automatyczną X-Tronic, jest też klasyczna „samoładująca” hybryda. W wersji E-Tech 140 Hybryda bagażnik jest mniejszy – ma 300 l. Clio nie należy do tanich, ale już podstawowy Zen ma dobre wyposażenie (kiedyś było taniej, ale pakiet Life miał istotne braki w wyposażeniu). Niestety, bazowy silnik wolnossący ma kiepską dynamikę – warto rozważyć zakup przynajmniej wersji TCe 90. Ciekawie wygląda odmiana R.S. Line (poza dodatkami wymienionymi dalej, również atrakcyjna tapicerka i elementy stylistyczne), jednak dostępna jest ona tylko z mocnymi silnikami TCe 140 i z hybrydą (ceny – minimum 86 900 zł). W wyposażeniu również ciekawe pakiety, m.in. z kamerą 360°, wspomaganiem parkowania, multimediami, elementami ozdobnymi.

Wersje modelu RENAULT Clio

Katalog Samochodów Auto Świat