SUZUKI Across

SUZUKI Across

Across, podobnie jak Swace, jest Toyotą ze znaczkiem Suzuki. Różnice między „oryginałem” a „kopią” sprowadzają się głównie do wyglądu przedniego zderzaka i reflektorów. Across ma najbardziej zaawansowany układ napędowy w palecie. Hybrydowy system składa się z 2,5-litrowego, 4-cylindrowego wolnossącego silnika benzynowego o mocy 185 KM oraz z dwóch jednostek elektrycznych: przednia ma 182 KM, a tylna 54 KM. Napęd 4x4 jest tu realizowany bez mechanicznego połączenia między osiami. Specjalnie do jazdy poza utwardzonymi drogami został przygotowany tryb Trail. Akumulator trakcyjny ma pojemność 18,1 kWh i pozwala przejechać na jednym ładowaniu do 75 km. Po wyczerpaniu prądu system przechodzi w tryb hybrydowy, w którym oprogramowanie sterujące dąży do wykorzystywania silników elektrycznych w jak największym stopniu. To duży, komfortowy i przestronny, a przy tym oszczędny wóz.

Katalog Samochodów Auto Świat