Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Kymco

Kymco

Dziesięć ciekawych propozycji na tani motocykl do 125 ccm
Motocykle

Dziesięć ciekawych propozycji na tani motocykl do 125 ccm

Kymco Xciting 400i – tajwański sprinter
Motocykle

Kymco Xciting 400i – tajwański sprinter

Kymco CK-1 - naked dla początkujących
Motocykle

Kymco CK-1 - naked dla początkujących

Jaki motocykl na pierwszy? 125 w dobrej cenie? Jak rozpocząć przygodę z jednośladami? To pytania, które zadają sobie adepci sztuki motocyklizmu. Bohater naszego testu, Kymco CK-1 jest w dużej części odpowiedzią na ich dylematy, ale nie uprzedzajmy faktów...

Kymco Zing II 125 - chopper na co dzień
Motocykle

Kymco Zing II 125 - chopper na co dzień

Kymco Zing II, pojazd który trafił do redakcyjnego laboratorium to chopper o pojemności 125 ccm. Czy mała 125 ma szansę zaistnieć w segmencie zdominowanym przez wielkie pojemności, wielkie pieniądze i jeszcze większy szpan? Przeczytajcie nasz test...

Kymco New Downtown 350i - skuter z prawdziwego zdarzenia
Motocykle

Kymco New Downtown 350i - skuter z prawdziwego zdarzenia

Dwa lata temu mieliśmy okazję przeprowadzać test długodystansowy maksiskutera Kymco Downtown 300i, który mimo drobnych wad, okazał się pojazdem trwałym, uniwersalnym i powszechnie lubianym. Pod koniec 2014 r. zaprezentowano jego następcę, model 350i, który właśnie trafił do naszego laboratorium. Czy zmiana modelu wyeliminowała drobne wady poprzednika, jak wypadł i czy polubiliśmy go porównywalnie do poprzedniego modelu? Już odpowiadamy...

Kymco Pulsar S 125 - dobra robota
Motocykle

Kymco Pulsar S 125 - dobra robota

Do redakcyjnego garażu trafił Kymco Pulsar 125, czyli mały, zgrabny naked, którego siła tkwi w skromności i niskich kosztach eksploatacji. Czy w masie podobnych pojazdów sprowadzanych z Chin, ten niepozorny tajwańczyk ma szanse odnieść sukces?

Kymco Noodoe – nowy wymiar komunikacji kierowca-skuter
Motocykle

Kymco Noodoe – nowy wymiar komunikacji kierowca-skuter

Zaprezentowany przez Kymco podczas targów motocyklowych EICMA 2016 w Mediolanie Noodoe to nowy system komunikacji pojazdu z kierowcą wyraźnie zainspirowany tym, do czego już przyzwyczaiły nas smartfony. Teraz będziemy mieć to w kokpicie skutera. Na początek w modelach Kymco AK 550 oraz Kymco New Like 125.

Skuterem na tor - czy to ma sens?
Motocykle

Skuterem na tor - czy to ma sens?

W poprzednim odcinku przedstawiliśmy typowy dzień z życia Kymco DownTown 300i. Wspomnieliśmy także o działaniu silnika i układu napędowego oraz niewielkiej konsumpcji paliwa. W tym odcinku przybliżymy przede wszystkim działanie układu hamulcowego oraz zawieszenia. W jaki sposób?

Kymco Agility 125 - tani skuter na kategorię B
Motocykle

Kymco Agility 125 - tani skuter na kategorię B

To nasz drugi kontakt z Kymco Agility City 125. Wcześniej udowodnił swoją sprawność w czasie walki na noże i tasaki, ścigając się w ruchu miejskim z … elektrycznym rowerem. Kymco to bohater tragiczny. Urodził się w czasach, kiedy nie ma szans na to, by stać się pojazdem kultowym. Nikt go nie będzie podziwiał i nie ustawi przed kominkiem w pałacu. Nie będzie obiektem westchnień. Ba, nawet na tle swoich konkurentów wypada przeciętnie. Czy jednak jest skazany na porażkę?

Kymco Downtown 300i - tani "tajwańczyk" do pracy
Motocykle

Kymco Downtown 300i - tani "tajwańczyk" do pracy

Od pewnego czasu przeprowadzamy test długodystansowy Kymco Downtown 300, uniwersalnego skutera o pojemności 300 ccm. Obecnie wynik na liczniku przekroczył 2200 km, zdążyliśmy też dokonać pierwszego serwisu (po 1500 km), w czasie którego poza wymianą oleju oraz okresową kontrolą, nie zaszła potrzeba naprawy żadnego z podzespołów. W jaki sposób przebiega eksploatacja Kymczaka? Na pewno nie ma łatwo, chyba najprościej będzie, jak opiszę typowy dzień dla Downtowna.

Kymco GT300i People - tajwańczyk kopiujący włochów
Motocykle

Kymco GT300i People - tajwańczyk kopiujący włochów

Jeśli ktoś z Was planował jechać do Włoch, na pewno spodziewał się setek motocykli. Po przybyciu na miejsce zdziwienie może wywołać fakt, że zamiast motocykli każda ulica jest szczelnie wypełniona skuterami. Gdyby ktoś zapytał, co to za skutery – niewielu umiałoby odpowiedzieć – pewne jest, że wyglądają mniej więcej tak, jak bohater naszego testu. Przedstawiamy prawdziwego miejskiego wojownika – Kymco GT 300i People.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.