Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...
Auto Świat Nasze opinie o samochodach

Nasze opinie o samochodach

Automat kontra manual. Czy warto samemu zmieniać biegi?

Automat kontra manual. Czy warto samemu zmieniać biegi?

Automatyczna przekładnia potrafi być dużym udogodnieniem. Mimo to wielu kierowców wciąż obawia się tego rozwiązania. Czy słusznie? Przetestowaliśmy 10 par samochodów z automatem i manualem, żeby przekonać się, która wersja lepiej jeździ.

Na wesoło i beztrosko - Test 100 tys. km – Kia Sportage 2.0 CRDi AWD

Na wesoło i beztrosko - Test 100 tys. km – Kia Sportage 2.0 CRDi AWD

Kia Sportage pokonała dystans 100 tys. km śpiewająco i... trafiła na szczyt naszej listy najmniej awaryjnych "maratończyków".

Seat Ibiza 1.2 czy 1.4? Większy silnik to mniejsze ryzyko

Seat Ibiza 1.2 czy 1.4? Większy silnik to mniejsze ryzyko

Seat Ibiza to ciekawe auto segmentu B, które można kupić już za niewielkie pieniądze. Nawet dziś Seat Ibiza z 2002 r. może się podobać. Ciekawie wyglądają wersje zarówno 3-, jak i 5-drzwiowe, wnętrze też prezentuje się lepiej niż u wielu konkurentów. Obok pochwał podkreślimy jednak też negatywne cechy, głównie przeciętną jakość wykończenia – tworzywa nawet w nowych autach nie zachwycały, wiele egzemplarzy atakuje trzaskami.

Volkswagen Passat B7 - sprawdzamy, jak trwały jest rynkowy przebój

Volkswagen Passat B7 - sprawdzamy, jak trwały jest rynkowy przebój

Nowy Volkswagen Passat B7 nie miał łatwo. Musiał mierzyć się z kiepską opinią dotycząca jego poprzednika. Bowiem największym problemem Volkswagenów Passatów sprzedawanych w polskich komisach jest ich przeszłość. Wiele ma za sobą wypadki, cofnięte liczniki, zaniedbania serwisowe. Jak na tym tle wypada Volkswagen Passat B7 z lat 2010-14?

Daewoo Espero 2.0 CD - koreańska Ascona

Daewoo Espero 2.0 CD - koreańska Ascona

Deaweoo Espero to samochód klasy średniej koreańskiego potentata. Niebawem na polskich drogach pojawią się pierwsze egzemplarze tego modelu zmontowane w warszawskiej FSO. Czy jest on rzeczywiście tylko odświeżonym starym Oplem? Z płaskim przodem nadwozia w wąskimi reflektorami Daewoo Espero nie przypomina wcale starej Ascony.

Na ile kilometrów obliczono nasze auta?

Na ile kilometrów obliczono nasze auta?

Czy nowe samochody psują się rzeczywiście znacznie wcześniej od modeli sprzed lat? A może po prostu znacznie trudniej i drożej się je naprawia?

TDI – w którym modelu pracuje najlepiej? (Z archiwum Auto Świata)

TDI – w którym modelu pracuje najlepiej? (Z archiwum Auto Świata)

Cudowny silnik Audi i Volkswagena. Oszczędny i dynamiczny. Idealny wybór dla zimno kalkulujących nabywców kombi. Na które spośród czterech ubrań najlepiej się zdecydować?

Jak dobrze kupić używane auto?

Jak dobrze kupić używane auto?

Szukasz auta z drugiej ręki? Pamiętaj o zasadzie ograniczonego zaufania – wśród zawodowców w tej branży roi się od kombinatorów, naciągaczy i zwykłych oszustów, a i prywatni sprzedawcy często do najuczciwszych nie należą. Najważniejsze, żeby nie dać się zwieść pozorom i nie kierować się podgrzewanymi przez sprzedawcę emocjami.

Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI - czy to najlepsze kombi w klasie?

Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI - czy to najlepsze kombi w klasie?

Choć kupno Opla Astry Sports Tourer za 100 000 zł nie ma sensu, to jednak przyjemność z jazdy bogato wyposażoną wersją ze 160-konnym turbodieslem jest duża. W teście sprawdzamy, czy kombi Opla okaże się również praktyczne

Top 10 - szukamy taniego auta dla młodego kierowcy

Top 10 - szukamy taniego auta dla młodego kierowcy

Czy skromny budżet, w wysokości 3-5 tys. zł, jest wystarczający, żeby kupić pierwszy pojazd? Sprawdzamy dla was jedne z najtańszych propozycji rynkowych, czyli auta w cenie... roweru.

BMW serii 5 F10 - komfort, sport i duże koszty

BMW serii 5 F10 - komfort, sport i duże koszty

BMW serii 5 F10 ma mnóstwo zalet, fantastycznie się je prowadzi, jest dynamiczne. Problemy sprowadzają się do jednego: ogromnych wydatków! "Piątka" dużo kosztuje podczas zakupu i utrzymania. Jednak radość z posiadania BMW serii 5 często jest ważniejsza niż ewentualne drogie naprawy i serwis.

Podnosi ciśnienie - Ford Focus ST 2.0 EcoBoost

Podnosi ciśnienie - Ford Focus ST 2.0 EcoBoost

Ford Focus ST wygląda trochę niepozornie. Pod jego maską pracuje czterocylindrowy EcoBoost, ale za to jaki! Ma 250 KM mocy i rasowy dźwięk – cechy, które powodują szybsze bicie serca u kierowcy.

Opel Insignia I - trwała, ale nie bez wad

Opel Insignia I - trwała, ale nie bez wad

Opel Insignia I nie należy do najmniej awaryjnych modeli na rynku, jednak bez trudu można wskazać również mocne strony tego auta: zarówno te mechaniczne, jak i związane z komfortem użytkowania lub też zachowaniem podczas jazdy.

Suzuki Alto 800 MPI - test z archiwum Auto Świata

Suzuki Alto 800 MPI - test z archiwum Auto Świata

Wśród najtańszych i zarazem najmniejszych samochodów na rynku wyboru wielkiego nie ma. Ceny aut kontyngentowych przewyższają 25 tys. zł jedną z alternatyw w cenie zbliżonej do 20 tys. zł jest Suzuki Alto

Ryzykowne samochody za 30 tys. zł

Ryzykowne samochody za 30 tys. zł

Rynek aut za ok. 30 tys. zł jest przeogromny, ale niestety, zdarzają się na nim modele, które mogą stanowić potencjalne ryzyko. Znajdziecie wśród nich zarówno popularne auta rodzinne, jak i prestiżowe duże SUV-y.

Silniki 1.4 i 1.6 – turbo kontra wolnossące. Które są lepszym wyborem?

Silniki 1.4 i 1.6 – turbo kontra wolnossące. Które są lepszym wyborem?

Silniki 1.4 i 1.6 to popularne źródło napędu aut różnych klas oraz marek. Czy lepiej wybrać wersję turbo czy wolnossącą?

Audi A6 - duże, komfortowe i prestiżowe, ale jego utrzymanie może kosztować majątek!

Audi A6 - duże, komfortowe i prestiżowe, ale jego utrzymanie może kosztować majątek!

Duże, komfortowe i prestiżowe Audi A6 kusi już ceną zakupu, ale uwaga – to auto nie jest tanie w utrzymaniu. Sama eksploatacja będzie droga, a niektóre naprawy mogą zrujnować nasz domowy budżet.

Używane BMW serii 7 - tu naprawdę będą wydatki!

Używane BMW serii 7 - tu naprawdę będą wydatki!

BMW serii 7 można tanio kupić, ale nie myślcie, że utrzymanie jej też będzie niedrogie. W tej generacji flagowego BMW niemal wszystko było nowe. Od kontrowersyjnej stylistyki (pierwszy projekt Chrisa Bangle’a), przez układ jezdny, aż po zaawansowaną elektronikę. Dziś najtańsze „siódemki” kosztują ok. 20 000 zł. Czy warto się nimi zainteresować?

15 ryzykownych samochodów za 20 tys. zł

15 ryzykownych samochodów za 20 tys. zł

20 tys. zł to już całkiem pokaźna sumka, pozwalająca na zakup aut kompaktowych, klasy średniej, vanów, pojazdów sportowych, a nawet dużych SUV-ów. Prezentujemy te, na które nie powinniście się decydować!

Rodzinne kombi z dieslem za 20-25 tys. zł? Oto cztery propozycje!

Rodzinne kombi z dieslem za 20-25 tys. zł? Oto cztery propozycje!

Ford Focus, Hyundai i30, Peugeot 308 i Renault Megane – oto cztery 7-, 8-letnie kompakty z oszczędnym dieslem i w praktycznej wersji kombi. Które z nich zapewnia najlepsze walory użytkowe, jest trwałe i niezawodne?
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech