Subskrypcja
Konto
Zaloguj się
Nie masz konta?
Zarejestruj się
Twoje konto
Ustawienia subskrypcji
Półka wydań
Wyloguj się
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi Samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Rankingi aut używanych
Testy długodystansowe
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i Sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat Pit Stop
Auta bez ściemy
Auto Świat GO
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty Dealerów
Katalog samochodów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
- Porady dla kierowców
- Porady dla warsztatów
Treści premium
...
Auto Świat
Nasze opinie o samochodach
Nasze opinie o samochodach
Na wesoło i beztrosko - Test 100 tys. km – Kia Sportage 2.0 CRDi AWD
Kia Sportage pokonała dystans 100 tys. km śpiewająco i... trafiła na szczyt naszej listy najmniej awaryjnych "maratończyków".
Seat Ibiza 1.2 czy 1.4? Większy silnik to mniejsze ryzyko
Seat Ibiza to ciekawe auto segmentu B, które można kupić już za niewielkie pieniądze. Nawet dziś Seat Ibiza z 2002 r. może się podobać. Ciekawie wyglądają wersje zarówno 3-, jak i 5-drzwiowe, wnętrze też prezentuje się lepiej niż u wielu konkurentów. Obok pochwał podkreślimy jednak też negatywne cechy, głównie przeciętną jakość wykończenia – tworzywa nawet w nowych autach nie zachwycały, wiele egzemplarzy atakuje trzaskami.
Volkswagen Passat B7 - sprawdzamy, jak trwały jest rynkowy przebój
Nowy Volkswagen Passat B7 nie miał łatwo. Musiał mierzyć się z kiepską opinią dotycząca jego poprzednika. Bowiem największym problemem Volkswagenów Passatów sprzedawanych w polskich komisach jest ich przeszłość. Wiele ma za sobą wypadki, cofnięte liczniki, zaniedbania serwisowe. Jak na tym tle wypada Volkswagen Passat B7 z lat 2010-14?
Silniki 1.4 i 1.6 – turbo kontra wolnossące. Które są lepszym wyborem?
Silniki 1.4 i 1.6 to popularne źródło napędu aut różnych klas oraz marek. Czy lepiej wybrać wersję turbo czy wolnossącą?
Na ile kilometrów obliczono nasze auta?
Czy nowe samochody psują się rzeczywiście znacznie wcześniej od modeli sprzed lat? A może po prostu znacznie trudniej i drożej się je naprawia?
Jak dobrze kupić używane auto?
Szukasz auta z drugiej ręki? Pamiętaj o zasadzie ograniczonego zaufania – wśród zawodowców w tej branży roi się od kombinatorów, naciągaczy i zwykłych oszustów, a i prywatni sprzedawcy często do najuczciwszych nie należą. Najważniejsze, żeby nie dać się zwieść pozorom i nie kierować się podgrzewanymi przez sprzedawcę emocjami.
TDI – w którym modelu pracuje najlepiej? (Z archiwum Auto Świata)
Cudowny silnik Audi i Volkswagena. Oszczędny i dynamiczny. Idealny wybór dla zimno kalkulujących nabywców kombi. Na które spośród czterech ubrań najlepiej się zdecydować?
Automat kontra manual. Czy warto samemu zmieniać biegi?
Automatyczna przekładnia potrafi być dużym udogodnieniem. Mimo to wielu kierowców wciąż obawia się tego rozwiązania. Czy słusznie? Przetestowaliśmy 10 par samochodów z automatem i manualem, żeby przekonać się, która wersja lepiej jeździ.
Daewoo Espero 2.0 CD - koreańska Ascona
Deaweoo Espero to samochód klasy średniej koreańskiego potentata. Niebawem na polskich drogach pojawią się pierwsze egzemplarze tego modelu zmontowane w warszawskiej FSO. Czy jest on rzeczywiście tylko odświeżonym starym Oplem? Z płaskim przodem nadwozia w wąskimi reflektorami Daewoo Espero nie przypomina wcale starej Ascony.
Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI - czy to najlepsze kombi w klasie?
Choć kupno Opla Astry Sports Tourer za 100 000 zł nie ma sensu, to jednak przyjemność z jazdy bogato wyposażoną wersją ze 160-konnym turbodieslem jest duża. W teście sprawdzamy, czy kombi Opla okaże się również praktyczne
BMW serii 5 F10 - komfort, sport i duże koszty
BMW serii 5 F10 ma mnóstwo zalet, fantastycznie się je prowadzi, jest dynamiczne. Problemy sprowadzają się do jednego: ogromnych wydatków! "Piątka" dużo kosztuje podczas zakupu i utrzymania. Jednak radość z posiadania BMW serii 5 często jest ważniejsza niż ewentualne drogie naprawy i serwis.
Podnosi ciśnienie - Ford Focus ST 2.0 EcoBoost
Ford Focus ST wygląda trochę niepozornie. Pod jego maską pracuje czterocylindrowy EcoBoost, ale za to jaki! Ma 250 KM mocy i rasowy dźwięk – cechy, które powodują szybsze bicie serca u kierowcy.
Opel Insignia I - trwała, ale nie bez wad
Opel Insignia I nie należy do najmniej awaryjnych modeli na rynku, jednak bez trudu można wskazać również mocne strony tego auta: zarówno te mechaniczne, jak i związane z komfortem użytkowania lub też zachowaniem podczas jazdy.
Suzuki Alto 800 MPI - test z archiwum Auto Świata
Wśród najtańszych i zarazem najmniejszych samochodów na rynku wyboru wielkiego nie ma. Ceny aut kontyngentowych przewyższają 25 tys. zł jedną z alternatyw w cenie zbliżonej do 20 tys. zł jest Suzuki Alto
Audi A6 - duże, komfortowe i prestiżowe, ale jego utrzymanie może kosztować majątek!
Duże, komfortowe i prestiżowe Audi A6 kusi już ceną zakupu, ale uwaga – to auto nie jest tanie w utrzymaniu. Sama eksploatacja będzie droga, a niektóre naprawy mogą zrujnować nasz domowy budżet.
Używane BMW serii 7 - tu naprawdę będą wydatki!
BMW serii 7 można tanio kupić, ale nie myślcie, że utrzymanie jej też będzie niedrogie. W tej generacji flagowego BMW niemal wszystko było nowe. Od kontrowersyjnej stylistyki (pierwszy projekt Chrisa Bangle’a), przez układ jezdny, aż po zaawansowaną elektronikę. Dziś najtańsze „siódemki” kosztują ok. 20 000 zł. Czy warto się nimi zainteresować?
15 ryzykownych samochodów za 20 tys. zł
20 tys. zł to już całkiem pokaźna sumka, pozwalająca na zakup aut kompaktowych, klasy średniej, vanów, pojazdów sportowych, a nawet dużych SUV-ów. Prezentujemy te, na które nie powinniście się decydować!
Rodzinne kombi z dieslem za 20-25 tys. zł? Oto cztery propozycje!
Ford Focus, Hyundai i30, Peugeot 308 i Renault Megane – oto cztery 7-, 8-letnie kompakty z oszczędnym dieslem i w praktycznej wersji kombi. Które z nich zapewnia najlepsze walory użytkowe, jest trwałe i niezawodne?
Matiz jakiego jeszcze nie widziałeś - Quadix Buggy 1100 4x4
Ma teraz mocniejszy silnik i wygląd zbliżony do samochodu, a masa 770 kg i moc 64 KM gwarantują niezłą zabawę.
Jak można było to tak zepsuć?
Nawet jeżeli auta się nie psują, to i tak potrafią denerwować właścicieli drobnymi niedociągnięciami. Wybraliśmy najbardziej irytujące elementy, a także dobre alternatywy.
Pokaż więcej
Następna
Katalog Samochodów Auto Świat
Marka
ABARTH
ACURA
AIXAM
ALFA ROMEO
ALPINA
ALPINE
ASTON MARTIN
AUDI
BENTLEY
BMW
BRILLIANCE
BUICK
CADILLAC
CHEVROLET
CHEVROLET (usa)
CHRYSLER
CITROËN
CUPRA
DACIA
DAIHATSU
DODGE
DS
FERRARI
FIAT
FORD
HONDA
HUMMER
HYUNDAI
INFINITI
ISUZU
IVECO
JAGUAR
JEEP
KIA
LADA
LAMBORGHINI
LANCIA
LAND ROVER
LEXUS
MAN
MASERATI
MAYBACH
MAZDA
MERCEDES-BENZ
MERCURY
MINI (BMW)
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PONTIAC
PORSCHE
RENAULT
ROLLS-ROYCE
SAAB
SATURN
SEAT
SKODA
SSANGYONG
SUBARU
SUZUKI
TATA
TESLA
TOYOTA
VOLKSWAGEN
VOLVO
WAZ LADA
Model
Generacja
Wersja wyposażenia
Silnik
ABARTH
ALFA ROMEO
ALPINA
ALPINE
ASTON MARTIN
AUDI
BENTLEY
BMW
BUICK
CADILLAC
CHEVROLET
CHRYSLER
CITROËN
CUPRA
DACIA
DS
FERRARI
FORD
Fiat
HONDA
Hyundai
INFINITI
JAGUAR
JEEP
KIA
LADA
LAMBORGHINI
LANCIA
LAND ROVER
LEXUS
MASERATI
MAYBACH
MAZDA
MERCEDES-BENZ
MINI (BMW)
Mitsubishi
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
Porsche
RENAULT
SAAB
SEAT
SSANGYONG
SUBARU
SUZUKI
Skoda
TATA
Toyota
VOLKSWAGEN
Volvo
WAZ LADA