Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi Samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Rankingi aut używanych
Testy długodystansowe
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i Sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auta bez ściemy
Auto Świat GO
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Wyszukiwarka warsztatów
O Dobrym Warsztacie
Dodaj warsztat
Moto Awards 2019
Polecamy
Auta elektryczne i hybrydowe
Testy na prawo jazdy
Poradniki zakupowe
Sprawdź swój VIN
Oferty Dealerów
...
Auto Świat
Nasze opinie o samochodach
Nasze opinie o samochodach
Używane BMW serii 5 - komfort, sport i duże koszty
BMW serii 5 F10 ma mnóstwo zalet, fantastycznie się je prowadzi, jest dynamiczne. Problemy sprowadzają się do jednego: ogromnych wydatków! „Piątka” dużo kosztuje, drogie są naprawy i serwis.
Rodzinne auta od 10 do 30 tys zł - kiedy ważne są wygląd i bagażnik
Chcielibyście mieć ładne auto klasy średniej, przypominające z wyglądu sedana, które jednak byłoby od niego bardziej użyteczne? Powinniście więc zainteresować się liftbackami – oto nasze propozycje w przedziale 10-30 tys. zł
Audi A6 - duże, komfortowe i prestiżowe, ale jego utrzymanie może kosztować majątek!
Duże, komfortowe i prestiżowe Audi A6 kusi już ceną zakupu, ale uwaga – to auto nie jest tanie w utrzymaniu. Sama eksploatacja będzie droga, a niektóre naprawy mogą zrujnować nasz domowy budżet.
Opel Corsa C - ciekawa oferta w dobrej cenie
Proste rozwiązania, akceptowalne koszty zakupu i napraw, niezbyt długa lista drogich awarii, przyzwoite wnętrze – Opel Corsa C to model, który warto wziąć pod uwagę, gdy szuka się małego auta
Ryzykowne samochody za 30 tys. zł
Rynek aut za ok. 30 tys. zł jest przeogromny, ale niestety, zdarzają się na nim modele, które mogą stanowić potencjalne ryzyko. Znajdziecie wśród nich zarówno popularne auta rodzinne, jak i prestiżowe duże SUV-y.
15 ryzykownych samochodów za 20 tys. zł
20 tys. zł to już całkiem pokaźna sumka, pozwalająca na zakup aut kompaktowych, klasy średniej, vanów, pojazdów sportowych, a nawet dużych SUV-ów. Prezentujemy te, na które nie powinniście się decydować!
Używane BMW serii 7 - tu naprawdę będą wydatki!
BMW serii 7 można tanio kupić, ale nie myślcie, że utrzymanie jej też będzie niedrogie. W tej generacji flagowego BMW niemal wszystko było nowe. Od kontrowersyjnej stylistyki (pierwszy projekt Chrisa Bangle’a), przez układ jezdny, aż po zaawansowaną elektronikę. Dziś najtańsze „siódemki” kosztują ok. 20 000 zł. Czy warto się nimi zainteresować?
Audi A4 Allroad quattro 2.0 TFSI - dwa w jednym
W Audi A4 Allroad quattro konstruktorzy połączyli cechy dwóch rodzajów aut – eleganckiego kombi klasy średniej i SUV-a. Podczas pierwszych jazd mogliśmy się przekonać, na ile udana jest ta mieszanka. Pasażerowie mogą się cieszyć wysokim komfortem jazdy, przestronnym wnętrzem oraz praktycznym bagażnikiem. Powody do zadowolenia daje również świetne, niemal sportowe prowadzenie na zakrętach.
Opel Astra II - który silnik wybrać 1.4 czy 1.6?
Opel Astra II to atrakcyjne ceny, niedrogie części zamienne i duża popularność na rynku kontra typowe awarie modelu, a także niedomagania obu benzyniaków – która wersja jest pewniejsza w zakupie?
Mercedes C 250 coupe - sport i elegancja
Mercedes C 250 coupe zachwyca wyglądem, zwłaszcza, że wyposażono go w pakiet AMG. Pod względem prowadzenia jest bez zarzutu, ale komfort jazdy nie każdemu się spodoba. W teście – 211-konny benzyniak z 7-stopniowym „automatem”
Opel Astra 1.0 Turbo: trzy cylindry to standard
Podczas półrocznego testu postanowiliśmy sprawdzić, ile jest warty Opel Astra 1.0 Turbo, bo przecież od jakiegoś czasu jesteśmy już skazani na benzynowe kompakty napędzane małymi doładowanymi silnikami
Audi A4 kombi 2.0 TDI S-tronic - perfekcyjnie poprawne
W nowym Audi A4 kombi diabeł tkwi w szczegółach. Dopóki się do niego nie wsiądzie, nie widać za bardzo zmian względem poprzednika. Jednak za kierownicą łatwo się już je dostrzega. Do tego pedantyzm tu aż zaraża
Audi A5 coupé 2.0 TDI - zachwyca prowadzeniem
Wydaje się, że w Audi A5 coupe, turbodiesel nie pasuje do zgrabnego auta. Jednak tylko w teorii, gdyż dysponujący aż 400 Nm silnik wysokoprężny połączony ze skrzynią DSG i dopracowanym podwoziem potrafi sprawić mnóstwo frajdy
Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI - czy to najlepsze kombi w klasie?
Choć kupno Opla Astry Sports Tourer za 100 000 zł nie ma sensu, to jednak przyjemność z jazdy bogato wyposażoną wersją ze 160-konnym turbodieslem jest duża. W teście sprawdzamy, czy kombi Opla okaże się również praktyczne
Renault Espace IV dCi - tani, rodzinny ale kapryśny van
Renault Espace IV wprowadzono w 2002 r., czyli wtedy, gdy paleta modeli Renault przechodziła wyraźny kryzys jakościowy. Czy nowoczesny duży van nie będzie więc pułapką, szczególnie gdy nastawiamy się na zakup wersji wysokoprężnej? Nie liczcie, że przegląd Renault Espace ograniczy się do standardowych czynności. Ale – wbrew pozorom – auto nie wypada źle
Mercedes CLA 200 Shooting Brake - miał być stylowy i jest!
Oryginalne, nietuzinkowe i nowoczesne – Mercedes CLA 200 Shooting Brake wprowadza świeżość wśród kompaktów kombi klasy premium. Mercedes zapewnia, że to auto ma również dobre walory użytkowe. Mercedes na poważnie wziął się za segment aut kompaktowych. Po wprowadzeniu na rynek w 2011 r. zupełnie odmienionej klasy A, prezentacji na jej bazie stylowego sedana CLA (2013 r.), a następnie SUV-a GLA, w marcu tego roku w ofercie pojawiło się CLA Shooting Brake
Alfa Romeo GT - kusi nie tylko ceną i wyglądem
Alfa Romeo GT wcale nie musi przesadnie się psuć! Warunek? Trzeba wybrać odpowiedni silnik. W tym modelu można się zakochać! Atrakcyjny wygląd, świetne prowadzenie, dynamiczne silniki – Alfa Romeo GT wciąż kusi. Do tego nie kosztuje dużo i często jest bogato wyposażona. A jak wypada jej trwałość?
Audi A4 B9: większe i lżejsze
Audi A4 B9, czyli kolejny nowy model z Ingolstadt, który z daleka wygląda niemal identycznie jak poprzednik i kolejny, który pod względem techniki stanowi milowy krok naprzód. W Ingolstadt mieliśmy okazję na własne oczy przekonać się, jak bardzo (nie)zmieniła się „A4-ka”
Opel Vectra B 1.6 i 1.8 - sprawdzamy który benzyniak będzie lepszy
Opel Vectra B nigdy nie był idealnym autem. Na początku produkcji cierpiał na wiele przypadłości wieku dziecięcego, przeszedł też kilka akcji przywoławczych (głównie w latach 1996-98). Dzisiaj do tamtych problemów dorzucić należy to, że większość egzemplarzy ma już kolosalne przebiegi i jest zaniedbana, a do tego może mieć poważne kłopoty z korozją
Porsche 911 Carrera S - kiedyś norma, dzisiaj rzadkość
Największym zainteresowaniem cieszy się Porsche 911 Carrera ze skrzynią PDK i napędem 4x4. Nie zapominajcie jednak o wersji z manualną przekładnią i napędem tylko na tył, szczególnie w topowej odmianie S!
Pokaż więcej
Następna