Porsche Cayenne SpeedART – szerzej już się nie da

Porsche Cayenne SpeedART – szerzej już się nie da

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Największe tuningowe premiery odbywają się podczas targów motoryzacyjnych w Essen. Zmodyfikowanych pojazdów nie zabraknie jednak również w Genewie. Niemiecki SpeedART zaprezentuje Porsche Cayenne Titan EVO-XL 600

Porsche Cayenne SpeedART – szerzej już się nie da
Zobacz galerię (7)
Auto Świat
Porsche Cayenne SpeedART – szerzej już się nie da

Wydaje wam się, że widzieliście już kiedyś Porsche Cayenne Titan EVO-XL? Tak jest, wzrok was nie myli. EVO-XL jest bowiem jeszcze szerszą wersją Titana EVO, stąd oznaczenie XL w nazwie samochodu.

SpeedART zaprojektował body kit, w skład którego wchodzą przedni oraz tylny zderzak, spoiler dachowy oraz masywne nadkola połączonymi z bocznymi progami. Fabryczne koła Porsche Cayenne zastąpiono ogromnymi 23-calowymi aluminiowymi felgami, na które nałożono opony w rozmiarze 315/25 ZR23. Obniżono także zawieszenie samochodu.

Modyfikacje nie ominęły również jednostki napędowej. Zmiany w elektronice oraz wydajniejszy układ wydechowy zwiększyły moc silnika Porsche Cayenne Turbo z seryjnych 500 do 600 KM. Na tym jednak nie koniec. SpeedART pracuje już nad zestawem podnoszącym moc jednostki V8 do 700 KM.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki