Limitowana odmiana Autobiography Ultimate oferuje kierowcy i pasażerom najlepsze warunki podróżowania, jakie można by sobie wymarzyć. Samochód posiada ręcznie wykończone wnętrze z najlepszej jakości materiałów, naturalnej skóry i ekskluzywnego drewna.
Z tyłu, zamiast kanapy, znajdują się dwa indywidualne fotele z regulacją elektryczną, przedzielone konsolą ze stolikiem na laptopa oraz barkiem. W zagłówkach przednich foteli zamontowano dwa iPady. Luksus panuje również w przestrzeni bagażowej. Podłoga bagażnika została wykończona drewnem tekowym znanym z jachtów oraz aluminiowymi okuciami.
Wyjątkowy Range Rover występuje w dwóch unikatowych kolorach nadwozia: Rousillion Red i Otago Stone. Ponadto luksusowy wizerunek pojazdu uzupełniają srebrne listwy ozdobne, osłona chłodnicy, a także ożebrowanie bocznych wylotów powietrza oraz 20-calowe felgi aluminiowe. Klienci mogą zamówić dodatkowo również pakiet stylizacyjny Exterior Design.
Jeśli chodzi o napęd, to do wyboru są dwa silniki V8: nowy wysokoprężny motor 4.4 TDV8 oraz benzynowy 5.0 Supercharged. Pierwsza jednostka standardowo występuje w połączeniu z najnowszą 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów ZF z manetkami przy kierownicy i systemem Drive Select. Diesel generuje 313 KM mocy oraz 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego i w dodatku jest oszczędniejszy niż rzędowy poprzednik. "Range" z tym silnikiem przyspiesza do 100 km/h w 7,6 s.
5-litrowy benzyniak może natomiast pochwalić się mocą aż 510 KM i maksymalnym momentem wynoszącym 625 Nm. W tym przypadku Range Rover jest jeszcze bardziej dynamiczny, osiągając pierwszą "setkę" w ciągu 6 s.
Range Rover Autobiography Ultimate Edition zostanie wyprodukowany na indywidualne zamówienie na 20 światowych rynkach w liczbie tylko 500 egzemplarzy. Ceny nie są jeszcze znane, ale na pewno nie będą niskie.