Współpraca reklamowaTestujemy na paliwach
Auto Świat > TV > AŚ Pit Stop: Czy Mazda CX-60 i Odeta Moro tworzą zgrany duet?

AŚ Pit Stop: Czy Mazda CX-60 i Odeta Moro tworzą zgrany duet?

Materiał reklamowy na zlecenie marki
Mazda

Odeta Moro, popularna dziennikarka i prezenterka, nie robi tajemnicy z tego, że jest fanką motoryzacji i zna się na samochodach. Tym razem przetestowała dla nas Mazdę CX-60, czyli pięknego japońskiego SUV-a z nietypowym w dzisiejszych czasach silnikiem. Nietypowym, bo to wersja z sześciocylindrowym dieslem o pojemności aż 3,3 litra, ale o zadziwiająco małym apetycie na paliwo. W tym odcinku Odeta sprawdza, jak Mazda CX-60 dotrzymuje jej kroku podczas intensywnego dnia pracy.

Materiał reklamowy na zlecenie marki
Mazda