Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...
Auto Świat Mazda CX-60

Mazda CX-60

Mazda CX-60 3.3 E-Skyactiv D i Mercedes GLC 300 d przekonują, że diesle nadal są dobre na wszystko

Mazda CX-60 3.3 E-Skyactiv D i Mercedes GLC 300 d przekonują, że diesle nadal są dobre na wszystko

Mazda CX-60 i Mercedes GLC to modele na niemal każdą okazję. Nadają się zarówno do codziennej jazdy do pracy czy na zakupy, jak i na rodzinne wakacyjne wyjazdy czy wypady na bezdroża. W teście sprawdzamy, czy japoński SUV z nowym sześciocylindrowym dieslem o mocy 254 KM zdoła pokonać Mercedesa, który w najnowszej generacji zadebiutował w 2022 r.
Mazda wzywa ponad tysiąc CX-60 do serwisu. Aż trzy akcje serwisowe

Mazda wzywa ponad tysiąc CX-60 do serwisu. Aż trzy akcje serwisowe

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta (UOKiK) przekazał informacje o trzech akcjach naprawczych Mazdy. Wszystkie dotyczą modelu CX-60.
Jeździłem Mazdą CX-60 z dieslem. Nie dziwię się, że aż 70 proc. klientów chce właśnie ten silnik

Jeździłem Mazdą CX-60 z dieslem. Nie dziwię się, że aż 70 proc. klientów chce właśnie ten silnik

Podczas półgodzinnej jazdy ze zmienną prędkością i dość częstym hamowaniem nawet przez 37 proc. czasu nowy 3,3-litrowy silnik w Maździe CX-60 nie pracuje. To jeden z kluczy do sukcesu, który pozwolił Japończykom stworzyć niezwykle oszczędnego, sześciocylindrowego diesla zapewniającego niekłamaną przyjemność z jazdy. Ale pozytywne wrażenia związane Mazdą CX-60 wykraczają daleko poza sam silnik.
Największego SUV-a Mazdy można mieć z dieslem. Podpowiadamy, na którą wersję się zdecydować

Największego SUV-a Mazdy można mieć z dieslem. Podpowiadamy, na którą wersję się zdecydować

Jest duża, komfortowa, a do tego przyjazna dla środowiska. Nowa Mazda CX-60 przebojem wkradła się na nasz rynek. Dostępne są dwie wersje silnikowe – benzynowa hybryda ładowana z gniazdka o imponującej mocy 327 KM oraz sześciocylindrowy diesel wspomagany miękką hybrydą. Ten drugi można kupić w dwóch wersjach mocy: 200 i 254 KM. Ceny najtańszej Mazdy CX-60 startują od 211 900 zł.
Mazda CX-60. Diesel jeszcze nie powiedział ostatniego słowa. Jakbym cofnął się o 20 lat

Mazda CX-60. Diesel jeszcze nie powiedział ostatniego słowa. Jakbym cofnął się o 20 lat

Mazda lubi chodzić swoimi drogami i działa wbrew panującym trendom. Gdy wszyscy stosują downsizing, Japończycy nadal stawiają na duże pojemności, a jeżeli już myślą o elektrycznym modelu z range extenderem, to jako jedyni stawiają na silnik Wankla. Teraz znowu idą pod prąd, bo do modelu CX-60 wprowadzili 6-cylindrowy silnik Diesla o pojemności aż 3,3 litra oraz mocy 200 KM.
Mazda CX-90. Debiutuje topowy SUV z najmocniejszym silnikiem w historii firmy

Mazda CX-90. Debiutuje topowy SUV z najmocniejszym silnikiem w historii firmy

Mamy pierwsze oficjalne zdjęcia nowego topowego SUV-a Mazdy! Najmniejszy silnik w gamie ma 2,5 l, zaś topowy to 6-cylindrowa rzędowa turbodoładowana jednostka. Jest tylko jeden szkopuł...
Co to jest: sześć cylindrów, 3,3 litra pojemności, tylny napęd? Odpowiedź - nowa Mazda CX-60. Ile trzeba zapłacić za japońskiego SUV-a? I czy warto?

Co to jest: sześć cylindrów, 3,3 litra pojemności, tylny napęd? Odpowiedź - nowa Mazda CX-60. Ile trzeba zapłacić za japońskiego SUV-a? I czy warto?

Jak pójść jednocześnie z prądem i pod prąd? Można na przykład zaprezentować jednocześnie hybrydę plug-in i... sześciocylindrowego diesla 3.3. Mimo presji zielonego ładu Mazda naprawdę to zrobiła, a my podpowiadamy, jaką wersję wybrać. Zaraz poznacie wersje silnikowe oraz specyfikacje nowego rodzinnego SUV-a Mazdy
Mazdy CX-5 i CX-60 sprawdziliśmy je na najniebezpieczniejszych trasach świata

Mazdy CX-5 i CX-60 sprawdziliśmy je na najniebezpieczniejszych trasach świata

Mazda CX-5 drugiej generacji na rynku jest już od 2017 r. Z kolei Mazda CX-60 to tegoroczna debiutantka. Właśnie tymi modelami odbyliśmy podróż po Kapadocji. Na tureckich, wymagających bezdrożach mogliśmy przekonać się nie tylko o terenowej dzielności obu modeli, lecz także doświadczyć ich wysokiego komfortu jazdy oraz świetnych osiągów.
Oszczędna w mieście, szybka na trasie. Pierwszy test nowej Mazdy CX-60 2.5 PHEV

Oszczędna w mieście, szybka na trasie. Pierwszy test nowej Mazdy CX-60 2.5 PHEV

W ofercie Mazdy pojawił się nowy flagowy SUV segmentu D. To pierwszy pojazd japońskiego producenta z hybrydą typu plug-in i jednocześnie najmocniejszy seryjny samochód Mazdy w historii marki. W teście: 327-konna Mazda CX-60 PHEV.
Czy to diesel marzeń? Mazda wprowadza nowy silnik e-Skyactiv D

Czy to diesel marzeń? Mazda wprowadza nowy silnik e-Skyactiv D

Po zaprezentowaniu nowej Mazdy CX-60 PHEV Japończycy zapowiedzieli, że jej nowy model dostępny będzie również z opracowanym od podstaw dieslem e-Skyactiv D. W zależności od rodzaju napędu jednostka będzie uzyskiwała moc od 147 kW do nawet 187 kW i ma spełniać oczekiwania kierowców szukających auta zdolnego do pokonywania długich dystansów i sprawdzającego się podczas holowania przyczep.
Nowym SUV-em CX-60 Mazda wkracza do klasy premium. I robi to w swoim stylu

Nowym SUV-em CX-60 Mazda wkracza do klasy premium. I robi to w swoim stylu

Mazda podkreśla, że za sprawą nowego SUV-a chce wyraźnie umocnić swoją pozycję w segmencie premium. Po pierwszych jazdach testowych możemy powiedzieć, że ma ku temu solidne argumenty.
Nowa Mazda CX-60 skusiła już setkę Polaków

Nowa Mazda CX-60 skusiła już setkę Polaków

Minął tydzień od rozpoczęcia w Polsce przedsprzedaży Mazdy CX-60 i firma chwali się, że dealerzy zebrali na nowego SUV-a już 100 zamówień. Jest to najmocniejsza seryjnie produkowana Mazda w historii. Cennik CX-60 zaczyna się od kwoty 229 900 zł.
Mazda CX-60 – najważniejsza tegoroczna premiera marki

Mazda CX-60 – najważniejsza tegoroczna premiera marki

Oto jedna z najważniejszych tegorocznych premier rynkowych, która, jak twierdzi Mazda, oznacza dla niej początek nowej ery. SUV CX-60 już wkrótce ma szansę dołączyć do grona bestsellerów w tej klasie, rywalizując o klienta z takimi modelami jak Audi Q5, BMW X3 czy Volvo XC60.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech