Logo

Mazda CX-60 3.3 E-Skyactiv D i Mercedes GLC 300 d przekonują, że diesle nadal są dobre na wszystko

  • Mazda CX-60 ma pod maską miękką hybrydę, w której wykorzystano 6-cylindrowy, 3,3-litrowy silnik Diesla generujący 254 KM oraz 550 Nm
  • Mercedes GLC, który występuje w porównaniu, też napędzany jest miękką hybrydą, ale zbudowaną na bazie 2-litrowego, 4-cylindrowego diesla produkującego 269 KM i 550 Nm
  • Oba samochody mają napęd na wszystkie koła, a moment obrotowy przekazywany jest do nich za pośrednictwem automatycznych skrzyń – 8-biegowej w Maździe CX-60 oraz 9-stopniowej w Mercedesie GLC
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Oba samochody zadebiutowały w 2022 r., mają silniki Diesla, napęd 4x4, automatyczne skrzynie biegów i są modnymi SUV-ami. Mazda CX-60 ma pod maską 6-cylindrową jednostkę, a Mercedes GLC – 4-cylindrową. Mazda pretenduje klasy premium, a Mercedes jest już dobrze zadomowiony w tym segmencie.

Te podobieństwa i różnice, to jednak za mało, żeby zdecydować, który z tej pary samochodów jest lepszy. Dlatego poddaliśmy oba modele szczegółowemu testowi, który pomoże wyłonić zwycięzcę.

Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu